klik secara gumpalan please

Monday, March 30, 2015

hati ada bunga

Assalamualaikumm..
aku tak tido lagi, mata bagai helang, #amboi

hati ada bunga, bagai pungguk rindukan bulan #cewah
adakah cinta sudah berputik? ofcourseee.

tapi tak payah nak berputik sangatlah, gelimat plak walaupun aku seorang yang romantik #potensinyatinggi

harini, aku nak ikrar satu janji pada diri aku.
sebabkan blog adalah tempat aku membaca, tempat aku meroyan jugak kadang-kadang.. 
bukan hapee, manalahhh tahuu,MUNGKIN cerita aku terinspirasi kepada org lain kan-kan-kan *Sep sikit, 
kalau uols rasa bosan dengan hidup hangpa, aku apetah lagi akuuuuu  *nanes bucu katil

takpayah tunggu cinta hati jadi berbunga, 
tapi cinta tu perlu..
cinta pada Allah, pada Rasul, (saw),cinta pada parents and so on.
sumaanya kau boleh hajak bercintaaaaa. haha

so, harini saya NURHIDAYATI aka eton   berikrar akan menjadi orang yang positive dan 
sepositivenyaa melainkan positivee tiada yang tidak positive. HAHA

kenpa? saya dah puas pikir kenapa hati aku kosong dan rasa tak seronok?
sebab aku banyak rungsing pada perkara tak perlu, 

so, pasni aku nak list apa target aku #sumpahakumalas sebenarnya.

tapi sifat confius aku tu leh melarat dan takleh dibedung sebab 
semuaaa benda aku nak, so usahaaa pun kenala berganda ikut jurus rimau menerjah mangsanya
so, mintak kawan2 keep support me

walaupun aku bukannnlah blogger famous, aku still perlukan kawan dan rakan2 tercinta untuk support perkara yang positive aku.


sooooo, spread love muah2 goodnite jodoh #eh hahaha


No comments: