klik secara gumpalan please

Friday, January 2, 2015

diri sendiri

Assalamualaikum.
sejak-sejak rasa tak best...dan ehemmm
Alhamdulillah aku boleh belajar menjadi positive mana tak nya kadang-kadang rasa tergelincir dengan kesedihan. wuuuu~

bak kata mak aku,
banyak dugaan kau dik..
bila start nak exam mode je,
kau putus cinta, putus hati at last putus harapan.
rasa dah jadi mcam regular customer pulak dengan kesedihann.. hihihi
tapi mak cakap org berjaya mmg banyak dugaannya. InsyaAllah

apa aku rasa sekrang? ermmm ermm.
 aku rasa macam nak menyanyi dan berlari anak sambil kata?
saia taaa kuadd! hahhaa

sekrang i need to change.. supaya org2 tak penting dalam hidup aku, bley jauh-jauh terus...
bukan bongkak, tapi ati titew sakit. T-T" who cares kan? if not meee

aku ingat benda-benda yang menyakitkan hati ni dah ending ceritanya
tapiii melarat pulak episod 2 ~demmit! down gilla kot

nak belajauuu dalam air mata mampu? HAHA

aku tak kisah setinggi mana impian kau nak mengejar langit,
tapi takkan satu minit dua pun boleh berkira dengan aku?
mmg org belajar tinggi-tinggi perangai mmg camtu kah?
cakaplah benda baik-baik say sorry kah?
cakap, bagitau, explain. ni membabi buta ja judge aku #part paling sakit hati aku,
bila aku tanyaa taknak jawab apa ke hawaw sangat kau ni..
cakapplahh.. kalau rasa aku ni stranger nau. cakap je kau tak perlukan manusia cam aku.
takdelah aku rasa macam kayu tembakau.
macho sangat ka? buat aku macam kayu tembakau?
tak faham akuu.
mintak aku faham kerja kau?
tapi tak pernah nk cakap baik-baik.
kau dengar jelah cakap kawan-kawan kau.
sakitt gilaa hati aku


tapi takpelah dah terlambat.....

cerita tu dah jadi sejarah dah. aku kasaq?
kau main kasaq ngan aku takpe?
takpeeee aku tak dendam..tapi sakit hati aku bersisa, aku harap aku tak jumpa manusia macam  kau lagi..
and sorry aku judge kau.
"SELFISH"

disebabkan beliau menyuruh aku jangan serious sangat~~~
takpee, aku terimaaaa..
suruh aku STUDY saat sedih? mmg aku tak mampu.
fyi aku pun tak boleh ubah diri aku.

aku pun amik keputusan, aku mmg serious dengan apa aku buat..
aku mmg cepat risau macam mak-mak tua yang bebelkan anak.
aku mmg cepat rasa kasihan walaupun dendam aku setinggi langit
aku mmg suka orang amik kisah hal aku walaupun benda remeh
aku mmg manusia ajaib mampu ketawa sambil nangis
aku mmg suka bercakap banyak dan nasihat puluhan ribu
aku mmg tak sempurna seumpama manusia lain yang mampu berdiri atas kaki aku sendiri
aku mmg selalu down dan penakut buat keputusan
aku mmg senang menagis.
aku mmg mudah berfikir twice dengan tindakan dan apa kau buat
aku mmg lemah, tapi once aku dah tinggalkan biarlah semua tu sejarah.


aku rasa stress rasa macam nak block ja apa yang ada kaitan dengan kau.
tapi takpe. habis exam ni, aku nak settel semua terus,
aku bukannya KAYU..
aku ni manusia kot.
kau expect aku respect kat kau?bila kau hilang dalam 3-4hari then kau espek aku nak julang kau bagai anak raja?
rajagopal mampu okeh.

aku salah buat keputusan lagii.....bodohnya aku..

p/s:
salahkah keputusan yang aku buat kali ni *ayaq mata start drama dah*
rindu tu perasaan bodoh yang akan buat aku hancur kan..
see how the pain, ruin ur emotional.
aku harap aku bertahan dengan segala benda tak bape cerdik ni..

harap final ni, aku struggle. jangan datangkan org yang salah.cukuplah aku bersalah.
CINDERELLA story. aminnn


No comments: