klik secara gumpalan please

Sunday, December 21, 2014

special

assalamualaikum.
mmg sangatlah lama xbuka blog nih usah kata xde masa. tapi masa mmg xterkejor nak tdo pun sambil pegang pen. acane tu? student sangat.

mmg banyk benda aku nak cerita nak sebuk-sebuk update.tapi tulah..tapi semester ni mmg rasa sangatlah menguji minda dan kesabaran dari pelbagai aspek..

tapi fitrah dan lumrah xsemua yang kita mintak tu jadi tratang-tang kan?
so, aku just keep on positive and keep going. even org nampak macam happy walhal aku banyak jugak sedihnya just aku keep strong..

malam ni macam jiwangss sangat kekonon maklumlah bukan ape. banyak sangat pikir, banyak sangat stress, banyak sangat aku pendam yang akhirnya makan diri..

aku brangann kemainnn taw. aku xtaw kalau manusia datang dalam hidup kita adalah untuk ape? belajar? mengajar? diajar? atau kurang ajar? bila perlu datang,kau tiba. bila perlu kau pergi.muahaha
sakit pulakk hati kita.. entah tuhan jadikan aku hati ais agaknya, tampaknya solid, walhal lamanya aku cair dan hilang dibawah sinaran matahari.

aku jeles kadang-kadang tengok life org lain. kenapa xcomplicated sangat ek? kenapa akuuu ja kena mengalah? pembelejaran apekah? seee aku mmg mengeluh tapi tulah tu semua mempertaruhkan hubungan antara manusia dengan manusia. mungkin tu sebabnya aku kena bercakap, dengar nasihat, bukannya mendiam diri seolah aku ni tunggul. adakah aku salah lagi kali ini?
adakah aku bukan wanita? *tetibe*

aku manusia biasa yang tak sanggup pertaruh rasa..
tampaknya aku gembira melayan perasaan dan angan-angan kosong tapi aku juga ingin berubah kearah kebaikan, dan juga ingin berjuang demi cita-cita dan impian di samping orang yang sentiasa memeluk hati aku untuk aku terus kuat dan melangkah?

*drama sangat*
nak ending macam cinderella jgk.pastu take selpie ribu-ribu lemen.
haha.
rasa nak nangis sebab terlalu gemuruh,huuuu.

p/s: mak cakap, apalah nak takut,semua tu manusia. nak berjaya kena tempuh semua tu so, once kita jatuh takdelah kita terus terduduk dan tak bangun lagi kan? mayygooddd my mom kalah lecterur taw. tq mak :* even kita kuat gaduh and xde masa nak berborak panjang. tapi u tetap menjadi pojaan hati ambo. kalau leh mak mentua pun jgnlah marah cik ton banyak cakap ja ni.
pelissss. peliss. heee
nitee kemas brang-brang and one more thingg doakan cikton berjaya.

harapan aku, one day aku jugak boleh rasa "SPECIAL" dari org yang betul-betul leh sayanng aku dunia akhirat. *celoteh umur 24 tahun hihihi

No comments: