klik secara gumpalan please

Monday, October 6, 2014

merancang kejayaan.

scrool-scrool punye scrool ternampak satu post berkaitan dengan merancang kejayaan

ooohhh.. disebalik kita doa dan usaha, strategi jugak penting.
bukan benda remeh rupanya. hehe!

okelah, banyak latihan tubi kehidupan yang aku dapat hari ini.
aku dikelilingi manusia yang positive, semua kita kena jadikan positive walaupun macam rasa pahit-pahit masam. ngeeee

so, as human, kena give and take, kalau orang cuba copy cara and hasil kerja kita, anggaplah diri kita dihargai dan berkongsi ilmu dan maklumat, mmg rumah aku ni, aku buatkan untuk kau duduk, sokey aku orang yang positive, ekekekke.*sentap*

so, pasni lagiii lah banyak aku post dekat mana2 status aku, untuk aku tak lupa untuk merncang kejayaan, maklumlah aku dah takde masa nak tulis diary, so blog aku ni jadilah diari on9 aku naa.
sape-sapa nak ikut mohlah sama-sama jadi positive ok sayangS!

biaqlah org judge kita walhal kita tak penah sentuh hidup mereka. dan yang penting keep going. cikton jangan penat ok. ingat merancang kejayaan itu untuk kekuatan bersama. teruskan merepek dan jadi diri sendiri
yang penting originility,

ok bye

p/s: sangat sedih banyak pending post yang tak sempat nak habis taipnya.. kerja banyak seteghessss. HAHAH
mudahkanlah urusanku. amin bye assalamualaikum.aumm

No comments: