klik secara gumpalan please

Wednesday, June 11, 2014

pelihara aku dan keluargaku

assalamualaikum.
diharap sape2 terbaca post ni. tak abaikan post ceton ye.
kadang2 apa yang kita fikir tak nak berlaku dalam hidup kita, tapi itu yang Allah uji kan. sesungguhnya Allah selalu berharap kita meminta kepadanya kan?
Allah aku lemah benarnya. badan aku sakit-sakit. dengar cerita mak semalam buat aku lai tertanya2? adakah benar apa yang aku rasa dan apa yang aku fikirkan dan mengganggu selama ni
telah dijanjikan syaiton untuk mengganggu insan yang bergelar manusia.

lemahnya dengan perasaan sendiri. Allah maha tahu maha mengasihani.
rupanya tanpa sedar kemunduran aku dan kelemahan aku berpunca dari banyak aspek. jangn biar si Syaiton menakluk diri kita kan.
takpelah past is past. KAU nak bergurau dengan aku ek? takpe Allah ada dengan aku..
walaupun kadang2 aku goyah sendiri dan tiada sapa yang mengertiii.
aku sedar Allah mahu aku berpegang pada diri sendiri.
mana taw nnt tak sempat buat benda baik kan. mana nak tahu kan. sekrang ramai manusia bertopengkan syaiton kan.

semoga aku Dijumpakan dengan insan yang faham mengapa tiap tindakan aku lain dari manusia biasa. dan tabah macam tiada apa walaupun aku selalu cengeng! heeee

semoga si pendengar setia menyintai aku sebanyak mana die mencinta Allah s.wt dan terima aku seadanya.
aku letih dengan kesedihan hati yang akan memundurkan aku kelak. semoga hari semalam menjadi sejarah dan hari ini sebagai permulaan.

p/s: aku tak pernah anggap hidup ini payah bila ada yang menyokong aku dan sentiasa ada rasa semangat untuk aku. kalau mereka melihat aku tabah.biarlah pendamping dunia akhirat aku sentiasa memujuk aku bangkit dan berlari.. biar aku letih dengan life ni.tapi depa selalu sabar dan mendengar aku untuk tersenyum.

::tetibe dapat mesej dari seseorang. ajak aku kahwin? erk semoga Allah merahmati kamu.
dah bleh bangun solat subuh sendiri kau skrang kan? kembang hati aku. :)
jodoh sampai dunia jaa. aku bukan insan mulia,aku hanya ingin mencari sinar yang mampu buat aku terus berusaha dan berhenti kalah walaupun aku lemah :) semoga Allah sentiasa mendengar dan memelihara kami sekeluarga dari anasir2 syaiton dimana "master mind" ada dikalangan kami.

nota tepi: jika ada ustaz atau yang good listener ada terbaca post ni sila tampilkan diri. lebih-lebih lagi hebat dari bidang perubatan islam yang tiada pertolongan dari jin dan syaiton. sila inbox kami. banyak benda kami nak tanya dan harap bleh berkongsi ilmu. aku dah penat :) assalamualaikum

wahai ahli neraka. aku takkan kalah dengan kau sebagai mana kau buat aku kalah seperti selalu.
Allah bersamaku .




No comments: