klik secara gumpalan please

Saturday, April 19, 2014

student vs worker

assalamualaikum
sepatutnya c.ton dah tido saat ni.esok ade kelas plus now i'm a worker. suku part time boleh? HAHA
suku tu maksudnye c.ton akan kerja ikut shift but dipendekkan masanya supaya boleh attend kelas.
well hey, mmg banyak sangat experience nak share..

tapi walaupun penat dan kadang-kadang lembek kaki. its awesome jumpe orang ramai, orang baik, orang tak baik, orang awesome orang gatal plus scary erk.

c.ton kerja ada sebabnya. walaupun orang ade je pertikai "dah takde duit sangat ke? sampai kerja bagai" HAHA well hey, i don't need your judgement. kita berbeza dari segala perkara. dari kau nak rasa awesome baik doakan baik-baik utk aku.

aku orang yang bercita-cita besar mula dari bawah.
aku rasa awesome ade kawan yang sangat memahami dan menyokong aku
aku rasa syukur ade emak yang sentiasa bagi semangat baru untuk aku
aku rasa bahagia ada seekor alien tunggal yang suka sakitkan hati aku and at same time buat aku happy.
aku rasa penatnya berkerja dan belajar.
tapi aku  percaya. ada benda yang lebih baik menanti aku
penat tu pun ibadah kan. doakan baik-baik ye..

banyaknye perancangan akuuu.
enggineer + OIL & GAS
boutique + brandding + studio and hidupkan kembali my miaaya studio
but now aku just nk cukupkan tanggungjwab aku as student sebaik mungkin.tak terlambat lagi kot. :)
doa anda penguat aku.

goodnite <3

cendiakawan ada cakap: kalau kita tulis dan baca impian kita. insyaALLAH its just a good spirit and be awesome keh! <3
gambate.

p/s: kalau c.ton selalu buat orang lain sakit hati maafkan ye.supaya urusan c.ton dipermudahkan.goodnitee.
practise make perfect!




No comments: