klik secara gumpalan please

Saturday, March 22, 2014

test dan tido

aku tak tahu ape kena dengan aku ni. 2minggu berturut-turut weekend full dengan aktiviti. aiyok minggu depan nak part time camno ni. meh suggest minuman berkhasiat kat cik ton T-T

jap lagi pukul 4 test digital electronic yang best "open book". tapi jangan haraplah soalan semudah ABC 123 ye. tuan lecterur dah warning "jangan espek yang senang2" saya bagi soalan yang sesuai dengan 2jam tu. be ready ye. muaaah! **muaah tu aku tambah. hahha*

so, aku asyik tido letih sangat. rasa macam nak membebel macam dulu takde sape nak dengar ittew. last2 tido jelah utk hilangkan rasa kurang kasih sayang. *euww*
so pada semua doakan kite ye.

mmg tak harap menggunung pun just boleh jawab 3 dari 5 pun dah syukurrrrrrr giles babas. nak jadi positif sekrang ni minta-mintaklah constant kann. aminnn
cantiknye tangan beliau*kihkih*


so, pada classmate itew. good luck taw. ekekeke.

p/s: oh semalam cikton jadi pengepit pengantin uols. bukan eksaited tapi segan gilo babas. so next post. 
tido adalah aset cik ton utk stay active uols camne? 

selamat hujung minggu. cikton kelas hari ahad sekian mueheehhe

No comments: