klik secara gumpalan please

Thursday, March 27, 2014

aku cepat berpuas hati

Assalamualaikum. selamat pagi pukul 4 tapi jam takde bunyik "TING TONGGGGG" macam dalam drama seram omputih. kalau tak boleh bayang maksudnye takde life kanak2 leettuw :P

bzzzz gilers sekrang. officially mengaku i'm eng student. ade gak yang tanye "u course ape?" weeellll i kan. HAHAHA! geli pulak, ye aku studdent yang tak berapa nak shinning like ke diamond maccam orang lain. sebab aku bukan minat sangat pun. maybe today i'm here as studenta mana taw akan datang aku engineer or pensyarah kan? tapi maybe bukan tenaga pengajar. tapi kalau dah terlukis muke aku sejemput jadi pensyarah terima Alhamdulillah. tapi nk jadi pensyarah gojes boleh? bhahha

1st of all, syukur giler, walaupun dugaan datang jugak just nampak atau tidak je. tapi still here dengan kawan-kawan yang best. sikap aku yang mudah dan cepat berpuas hati ghopenyee ade jugak yang mempersoalkan siapakah dihatiku. *yuna*

yaa, attitude aku ni ade yang pandang serong rupenye.. wow! retis pulak rasa bile orang cakap. ccepatnye kau berpuas hati kan? . corrction pelis, bukan aku tak mau jadi orang superb and dpat dean list 3.99 ok. just jangan gopoh-gopoh. of course aku nak, tapi tgok condition lah.. aku,kita tak sama. ketawa same dalam hati? kau belum cukup kenal aku. belum cukup tahu. so, just teruskan usaha kau. aku kayuh mmg lambat sikit. but ingat sekali aku kayuh laju jangan nnt kutuk aku kat belakang "dulu minah ni bodoh bla-bla-bla pastu skrang lupe diri. HAHAHA pelissslah. dulu msa zaman diploma dah TERdengar mulut busuk mereka mengata.ops! maaflah kalau terasa.

kenapa aku cepat berpuas hati?
1st aku bersyukur segala kurniaan Allah. mmg salah sendiri kalau aku tak boleh study dengan drastik. sebab aku lagi suke tido dari pening-pening. ya i need your pray for being better bukan judge aku dan menghina kata aku bodo~ HAHAH aku tak suka tapi kalau uols dah cakap Alhamdulillah ;)

2nd aku tak suke fizikal dan mental aku sakit. yang tanggung aku kau tak pun. ye mmg salah sendiri pun.tapi kenapa mesti aku yg korang nak marah? tombok kang tawlah.
just doakan yang baik-baik apa je yang bakal datang aku terima dan rendah hati dan redha. tapi simpan dalam hati dan kepala hotak korang.
Aku akan tetap melangkah dengan cara aku, dengan gaya aku dengan kecantikan aku. maklumlah cantik tu subjektif. Lallallaal~
so just shut your mouth dan live ur life jangan sebukkk duduk menghakimi aku je keje.
tu je untuk hari ni

p/s: kalau tetibe aku nak pakai cantik-cantik problem? mmg ade sakit mental .
ok assalamualaikummmm heeee

No comments: