klik secara gumpalan please

Saturday, March 1, 2014

bangga

bangga tu kadang-kadang perlu tapi mesti bertempat dan mesti ada sikap tu. kalau tak comfirm kelaut.

assalamualaikum
esok balik Batu Pahat ade kelas lah pukul 8 am. harap sempat sampai.
entah kenapa lah semua dirancang kadang-kala tergendala.
rasa tak suke jadi menebal,
rasa membenci tu makin mengada-ngada.

dah kenapa aku ni?
ni semua sebab mimpi 2 ,3 hari lepas?
ya Allah, permudahkanlah urusanku, kembalikan fokusku.
pelihara aibku, pelihara imanku, pelihara perasaanku.
jauhkan dari terluka,
jauhkan dari merana.

bangkitkan aku sebagai wanita yang sentiasa berusaha.
aku sentiasa bangga jadi diri aku.
kerana?
aku diciptakan olehMU ya tuhan.
tatkala aku bersedih hanya kau mengerti :)
aku bangga menjadi aku,
kerana memberikan kelebihan yang kadang-kala aku tak mampu mengawal perasaan sendiri.
dan kadang-kala tak menggunakan sebaiknye.
hari ini aku bermula lagi.berikan aku petunjuk dan jalan.

doa kalian kumuliakan dengan syukkran :)
sesungguhnya aku insan yang lemah. semoga aku terus confiddent dan berjaya memujuk diriku.
aku bakal seorang engineer satu masa nanti amin.
#engineer, #designer #beautiful #music #AL-Quran #syahadah #dunia #akhirat #humble #anakecil #helpful #cheerful #alhamdulillah

p/s: jika ada sesiapa yang terasa hati dengan aku, maaf ye. kita kawan semula macam dulu-dulu ye janji.
i miss my someday dream.T-T'

doakan cik ton jadi anak yang baik walaupun agak lewat untuk itu :') doakan
gudnite peeps

No comments: