klik secara gumpalan please

Thursday, February 27, 2014

sama seperti dahulu

assalamualaikum.
selamaat jumaat. semalam aku tak taw angin ape dalam badan sampai nak mencari benda tak sepatutnya,
nk taw benda yang tak sewajarnya.

rasa Down mula menindih dalam diri maklumlah aku human being kan

gatal sangat tangan dan jari pegi search, and see sekarang aku rasa onarnyaaaaaaa..
tapi rindu masih ada berbaki-bersisa.
perasaannya sama seperti selalu sama "dup dap" jangtung mase 1st-1st kenal.
dah kenapa dengan aku. wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu T-T

mungkin dah anak 8 mungkin.
contact dia? memang tak lah maaf. no yang anda dail telah lupusss. ehe

argh bencikkkk.
"semoga Allah menjauhkan menjauhkan dari aku" T-T faaarrrr awaaayyy

TQ

bukan nak putus saudara tapi, aku selesa dengan diriku yang sekrang. T-T


No comments: