klik secara gumpalan please

Thursday, January 2, 2014

awesome

assalamualaikum
selamat tahun baru uols. status i? masih belum tamatkan zaman bujang. HAHA* tetibe kau nyah*

jatuh bangun tergolek bergulung tahun 2013.simpan elok-elok, sekrang kena lebih bersedia ok. lebih berusaha dan lebihhh workout.

tq for those sponser laptop ni sitibabaya. dan juga member jiran tilam sebelah ni.fadz hati kental *budget* HAHA. yang selalu gak bagi aku on9 pesbuk dan beron9 dan bagi tumpang wat kerja, proposal dan "lagha" dengan laptop anda. jasamu kuingat noh. hahaha.

tahun 2013, ya banyak juga liku-liku yang dilalui. senyum,ketawa, gelak, menangis. yang penting uolss yang rajin dengar i bercerita dengan semangtnya. rasa dihargai plak taw.HAHA
hajaratulaswad tq jugak.selalu lepak keluar bilik layan aku bebel. padahal tak taw dah bape banyak kali ulang cerita sama. AHAHA pada arina yang bakal keluarkan brand tudung ARIANA. mommy to be. semoga cepat sehat noh.. HAHAHA .
yang selalu rajin spend time ngan aku tq. baik yang mention or tak still in my heart. rasa sebak tinggaikan 2013. sobssobs.hihi

haaaa yang penting , pada semua yang selalu buat aku gelak, marah, menyampah, dan mintak penampar. tq. uolss my sejarah yang buat my life colourful #wow ayat.
SO, jangan berhenti berjuang dan spread love kepada semua..

semakin kita ada sifat kasih sayang. semakin kita ingat kepada life is great and awesome. pelis keep rasa switt 17. babai uolss.


2014, lets switch on my happiness. kepada yang ajar aku main wechat dan mengumpat at wechat tq jugak. kat wassap jugak.tq girlfriends kg jugak lama tak lepak rindu baq ang.

PS: rasa macam sangat awesome bila dikelilingi orang positif and bukan fake people.
just keep smile and berlari laju2 semoga cepat kurus. #tetibe. hihihi

awesome with love. ::ETON:

rasa budget retis tu perlu.kerana the best way buat diri rasa "hey u dah kenapa?" haha



my awesome mamyy yang sentiasa bergelagat remaja make my day bright like a diamond

tepekk-tepekk.






makcik tua yang sentiasa suwit17. tq lover.


::tepek je mana yang mampu.its all about 2013 <3
awesome



No comments: