klik secara gumpalan please

Thursday, December 12, 2013

seronok kah bunuh diri?

assalamualaikum.
baru-baru ni. dekat BP mall batu pahat ada kes kematian baq ang. aku baru je semalam melepak kesana. dan nak jadi ngerinya. member aku tunjuk tempat kejadian. hey sadap! sekrang dah pukul 12 ok. solotep skit mulut tu.

so, 360 putaran halilintar tertanya-tanya.
apakah yang bermain dalam pemikiran manusia.
adakah bunuh diri or kelar jari sampai pendek boleh selesaikan masalah?
apakah yang bermain dikepala hangpa ek ek ek?

tetibe aku macam nak setuju, kalau nak lari dari masalah.
kita lari 100m pecuttttttttt sampai semput..bila dah sampai garisan penamat, orang tanya. "hang lari dari sapa?"

pelislah korang jawab dengan bangganya "aku lari dari masalah".

-------------------------kriikk-krrikkk-kriikkk--------------------------* macam tak sampai je*

agak-agaknya kenapa ek? mereka, beliau, kalian hendak akhirkan hidup dengan bunuh diri?
gulp...

*tanda tanya*
bersambung~

p/s: yang dekat bp Mall tu. acctually puncanya masih belum aku ketahui*kalau orang lain tahu, mai habaq~

just terpikir sangat-sangat kenapa kena bunuh diri? uuuu~ scaryyyy taw.

No comments: