klik secara gumpalan please

Wednesday, December 4, 2013

rencana pendek dalam hidup.

hakikat,
kita ada saat jatuhnya dan kebangkitannya.
dukanya, bahagianya.
tapi sepekara kita tak sedar,
kadangkala kita teraib dengan sikap manusia.
how nak handle? maybe one day i need to remove them from mylife? *cakap senang buat tengok*mampukah? tanye sama hati lah~

but kita sedar, satu masa dahulu. kita lah yang paling istimewa, but now? kita lah musuh yang kalau boleh nak dibunuhnya. HAHA* drama nau nih. haha

acctually, me sedang berlawan dan berperang dengan kerja bertimbun projek kerja dan masalah-masalah yang datang mendadak.
but, what i'm need? ade yang sentiasa doakan aku, sentiasa ada yang menghulur tangan meringankan beban*bukan ambil kesempatan*

tq ALLAH,
kerana menghadiahkan insan positif macam mak aku, insan yang tak penah lupekan aku tentang kekuatan mekmek, dan kawan-kawan yang baik dan juga mereka yang budget good-good sangat dengan aku. tu semua challenge yang aku kena tempuh kena lihat dan kena tepuk tangan kerana. kerana semua aku matang kot? kot lah HAHAHA

now, me just go through with mylife. my own life.
semak mata jugak tengok orang sibuk stalker aku. sibuk cari salah aku.
aku? gelak sorang-sorang terasa diri sedikit berharga. life kan? fake people merata. buaya darat lagi bertimbun
yang aku tahu. ade jodoh nak kawiinn HAHAHA. *dasar kau*haha


GUD NITE PEEPS. doa tido jgn lupe.doakan presentation aku dipermudahkan esok..
eh dan jangan lupe doakan jugak impian aku menjadi seseorang berjaya. sapa doakan aku. 1000 kali doaku bersamamu.inshaa ALLAH :)

i'm engineering student, bukan riak. tapi memotivasikan anda supaya tak putus asa. kita geng.sebab rabak mata tak tido wat keje last minit biasalah kan iolss. hihihi


p/s: stress tu ibadah kan. kerja banyak2 semua ni akan menjawab kat akhirat kelak. heee. tq :)
kadangkala aku hanya mempamerkan senyuman palsu dikhalayak sedangkan aku menagis dibalik tabir. tapi aku syukur. aku mampu buat org lain senyum walaupun aku kelihatannya bodoh amat. <3
selamat tidur.doa jgn lupe. 3kul and ayat kursi.semoga dilindungi selalu <3
babai~





No comments: