klik secara gumpalan please

Monday, January 28, 2013

pil tidur

assalamualaikum..
dah berapa hari aku tido macam tak aman.
terkejut2 mmpi pelik-pelik macam ada petanda yang tak baik..
i,m trying to chill out myself. always remind myself..
susah senang aku ALLAh yang tentukan.
kadang-kadang air mata tu kekuatan.  percayalah.(╥﹏╥)

rajin betol hupdate belog berbilang kali kalau boleh nak beratus-ratus kali..
duduk rumah takde kawan nak borak,
takde geng nak merepek..
i,m trying to built myself..
tapi, aku sedar something is "missing"
and its hurt a lot..(╥﹏╥).. semua bz dengan kehidupan masing-masing.


2-3 hari ni. tido macam tak aman sangat.
hati gusar 27houurs. all the time tgok telepon..
even tahu fon takkan bunyik langsung but still put and always together with fon. ehee. habit? haha
tapi kalau tido mmg tak sedar kalau tak ckup tak cukup 7 jam
(˘_˘")

why?
i need enough sleep, but at the same time i can't..
mate ni dah pedih macam ape, tapi tak leh tido golek lah 360 darjah ulang-alik..
doa mmg berlipat kali bace. still takleh nak padam. -.-"
so, inisiatif lain..
aku amik pil tido, adakah mungkin aku akan bersahabat dengannya? peneman saat aku rasa tak bestt..
heee aku bukan amik dadah sangt pun. just need to rest my mind.. sangat kuat bekerja sampai melukai hati kepla dan fizikal sendiri..
sejujurnya, i,m tired being like this.. kalau tak tido kena migrain pulaks XD
takpe-takpe, sakit tu kan penghapus dosa kecil.. ya ALLAH kuatkan aku terima apa yang bakal aku hadapi.
 ada efek ke ubat tido ni?
tido bangun, tido bangun. at last tak bangun2? erkkk -.-" atot..

then, aku decide, pas subuh baruuu aku telan ubat gemok itu.. takppe cik eton,
nnt dah 2 3 minggu u will be ok..

nnt dah reda semua.. eton kena jugak berpijak dibumi yang nyata..
i,m alive.
aku harap, sape2 yang penah berurusan, kenal aku..
maafkan den ni ye.
i need to neutralize myself..
and hope,
semua gonna be alright..
takpe mungkin ada hikmah :)

sambung membaca "la tafzan"
assalamualaikummmm






No comments: