klik secara gumpalan please

Monday, January 28, 2013

miss universe vs pondan

assalamualaikummm.
semalam kan, saye buat-buat tak tahuu. otak kepala macam kena lempang berkali-kali.
tak tahu ape yang stress sangt.burrrrrrr...

then saye..so semalam entah ape aku dah buat..
nah tepek muke penyet macam mintak kena sepak dush-dush-dush

ya ampunn. tolong paham keadaan saye..
so, aku punnnnnn mulekanlah operasii aku untuk bersuka ria.. memula macam excitedd. at last jadi gini.. gulp!(˘_˘")

ok-ok, time ni still satisfieddd dengan apa yang berlaku dekat muke aku. coontenggg-coonnteeenng. nampak tak permainan die kat situ.. hidung aku mancoonggggssss. bhahaha..
tu gamboo lame jugak tu.. 1st touch kononnyaa.
then semalam buat lagi lah projek #runaway


see, now how luasnye muke dengan pipi yang tebal itu -,-" eh eh alhamdulillah ngeeee~
so tepek..
the newest oneeee.. 
muke shaye macam bentuk laki bermake up? ade tak?
ngngeeee..
haha.. bedak tebal sangat tu jadi macam tu tu tu..
sooo, finally, i knew muke make up tebal-tebal macam nyahhh T-T"
lawak sangat lerrrr.. hihihi..
tapi bezanya kat sini, aku pakai lipstik tebal menyerlahkan lagi keinchian bibir angelina jolie. ngeeee~

oklah bye.. pasni sape-sape sudi nak muke jadi eksperimen ngan kita. boleh halooo-haloo same kita. kehkehkeh..
mate saye takde eyelids eh eyelips? alahhh kelopak mate tuuu..
so dah jumpe sikit care camno nak nampakkan kelopak mate tu setelah di eksperimen ..
haha. aku kena belajar lagiiiiiiiiiii..
tapi seronok ade kelopak mateee. kehkehkeh. ok bye.
assalamualaikummm


No comments: