klik secara gumpalan please

Friday, December 21, 2012

sumpah tido takmo bace blog dah -.-

sambil duk terpinga-pinga. pisat-pisat mate. tengah onkol kat tepon.
" hoi, bagun dah pukul 3petang da!"
hah??
cari-cari jam.. arghh! kena thipu dengan si penthipu. choii~
kemain lagi hangpo noh. pekena kat kita. takpe-takpe.
mood still macam honeymoon exam kurang dari seminggu. buku tak sentuh lagi. erk
takutnye tapi takpe. trust yourself nurhidayatiiiii! yes! u can do it..
*tapi kalau cakap tak buat tak guna jugak kan*
*padan muke aku*

haaaa, semalam sebelum tido adalah nawaituuuuu nak tengok blog amik mood nak belajo tapi meleset macam selalu. tengah belog-belog boleh plak kepala paking dekat meja jari tinggal kat kiboddd.
selamat ayaq liuq tak mnderas laju sambil buat laluan khas kat buku aku. kalau tak jadi corak peta takpun berlubang macam baju digigit tikus.-.-" euww.

dua-tiga hari ni. aku macam rajin nau berbelog. semua jenis, kaum, diari semua aku baca >,< hekhek.rajin nau taw.tapi tulah. keje tang bertimbun tu letak tepi. utamakan perkara yang tak bape nak wajib ni dulu huhu

then, tetibe aku TERselalu TERsinggah,TERbaca,TER-TER macam-macam lagi nohhh!
erk.. yang selalu aku macam ter aku jadi. yang menjadikan ginjal aku tak berhenti berfungsi disertai kepala hotak ni jadi spin baju dekat mesin basuh *kering* . bile si kupu-kupu kecik ni ada desas desus die bertunang ~ erk, bukan tak suka ok. suke gile, tapi kpala ni pikir macam-macam. aku bukan stalker tapi TERtengok gambar-gambar secara gerombolan bagai kumpulan nasyid dan terserlah kesaizan nya dalam tu.*gambar event ape ntah* then dapat tahu die tunang. nah otak aku tak leh cerna how? how? how?
*sadis okeh*
tapi still being happy for her, sebab die tak berhenti menulis dan menggamat malam aku untuk tengok die melempiaskan perasaan happy dan macam-macam lagi. yuyu nk 2belas sen.
. then disebabkan effek yang maha dahsyat macam puting beliung sandy, malam tadik, aku boleh mimpikan si kupu-kupu ni -.-" erk tak cukup tu, saiz kami mmg macam KL tower dengan erk... macam hamster. HAHA! *Takmo saman kita ye*

dalam mimpi tu, adeker patut si yuyu ni ajak main opis-opis dengan aku. erkkk. aku punye bendul ikut je, pastu dah abis main opis-opis, aku ade tanye yuyu ni,
" camno join event and dapat pegi vacation jauh-jauh. kaye yuyu ni kan?"
taw die jawab ape?
"oh saye disponser* muke riak nauzubillah* pastu blushing~ erk tak pasti nape. tapi die cakap ade orang bayarkan lah. ehem-ehemlah kot. hamboi~tak sempat nak tanye lebih-lebih. bila tetibe ada lagi seorang laki datang dengan muka garang giler. pastu bawak yuyu pergi...

tepon bunyik aku angkat *semyang subuh* tido balik*
ada seorang tua cakap dekat abah aku" kau amiklah anak aku ni, aku tak mampu nak jaga dah. aku tengok

 kenapa????

aku nampak yuyu tengah nangis! taw kenapa? pakcik tua tu marah kat yuyu umah kita dah padat tak leh main beskal -,-" ya AMPUN tak mampu otak aku nak cerna arghh!

bangun terus rasa nak terkucil ok bye


::tapi ternyata yuyu mmg sangt comel dalam mmpi tu. die paras-paras pinggang den je ni ha..
bangun2 semangt gile nak gtaw ngan house mate! haha
::aku tak tahu apa dah jadi dengan aku ni. mungtkin pasni kena jumpa dokter sakit puan sebab aku perempuan. 
ok assalamualaikum~
 tolong jengah ~ :)
 




No comments: