klik secara gumpalan please

Saturday, December 1, 2012

manusia biasa :)


minggu ni kan penat gila babeng~ aku tak tahu ape yang bermain kat kepala hotak pihak-pihak wajib yang menjaga kebajikan pelajar -_-"
erkkk. bukan aku mengeluh, tapi suke nau buat keje last minit camni.. datang sekali nahhh bergumpal-gumpal.. so, aku dah bape hari macam buruh kasar penat... [-,.-]"
aku bukan mengeluh tapi macam rasa sedihhhhhhh.. sebab aku tak dapat perform better..
sejak-sejak keje datang secara bergerombolan ni.. jangan cakap lah.. aku rasa macam-maccam...
penat, letih.. sometime duduk-dudk sendri rasa nak nagis.. heeee~
ya-ya kadangkala aku ni manusia biasa kan? xlarik jauh mane pun perasaan fitrah ni...
 tapi aku syukur dalam kesempitan, sedih bla-bla-bla..
masih ada lagi ruang happy yang ALLAH selitkan buat aku..
2,3 hari ni. rasa macam rindu giler kat rumah.. nak lepak-lepaking dengan mak aku.. teman sampai subuh layan cerita kat tb.. *cerita perang-perang feberet mak aku*-,.-"
pastu bangun pagi-pagi..mak aku kejutt. 
"yah, tolong anatr mak pegi keje boleh?" 
amboiiii~ my mom so suwiiit..huhu

pastu.. dok rumah tido malam boleh tido senyum maacm ni
amboilah suwittnye lah.. takdelah aku suwit camni pun baq ang.. 
sebab yang selalu cakap kat telepon. pastu TERtido bukan die. tapi aku..
huehuehuehue~(--,)~
yang kejut pagi-pagi pegi kelas... bukan akuuuuu--"
kejut pagi bangun subuh pun bukan aku--"
aku hanyalah tanah liat ditempian gantanggggg.. dok melepek je kejenya..HAHA!
tambah sikit lagi.. yang sabar kejut aku sampai 30++ call pun bukan akuuu..--"
heeeee.. aku syukur kott.
dapat "kawan" yang bagi aku peluang jadi diri aku
dapat"sahabat" yang buat aku rasa tak penah hina
jadi "teman" yang selalu buat aku tak penah rasa alone--"
jadi" musuh" aku kadang-kadang lahhh.. bile keluar ego masing-masing..
haaa.paham-paham lahh. hek -,-
takdelah nak bercintan cintun meleleh. cool je, doa je kan selalu yang baik-baikk.


tengok kat ats tu meyakinkan aku, even macam unic je perjalanan life aku, banyak benda nak kena travel.. tu namenye ALLAH sayang.. 
ALLAH sayang semua hamba die, baik yang menunaikan amalan, bagi yang leka..
tapi ingat..
tiap nafas yang ALLAH beri, bukan selamany milik kita..
DIA akan ambil bile tiba masanya.. so, jangan pernah putus berharap dari rahmatnya..
sedangkan pantai boleh berubah apetah lagi hati manusia.. kannnn :)
tetibe jumpa gambar ni..~(-..-~)"

saya tak penah rasa, saya salah berkenalan, berkawan,bersahabat,selesa dan bla-bla
dengan awak.*blushing*
sebab saya tak pernah percaya kate manusia..
"kita akan bertemu dan bersama dengannya setelah awak berubah menjadi baik"
bagi saya.. baik buruk manusia hanya ALLAH yang tentukan...
dan saya percaya, satu masa nnt ALLAH juga bagi saye peluang berimamkan awak..
walaupun masa tu.. lama.
for me, as woman. i dun want perfect husband to stand beside me..
dats enough 4 me, someone who is understand me.. and always fill my sorrow with hapiness and always pray 4 my destiny..
heeeee :) 
*satisfied <3 alhamdulilah

saya juga belajar jadi ini, dan bersyukur tiap yang saya jmpe kenal sayang berhikmah..
"selagi kita tak jumpe bahagia.. maknenya perjalanan hidup kita belum berakhir"
mr A.. -,-
tak sabar 4 tahunnn :) bye jazakallah 



No comments: