klik secara gumpalan please

Saturday, December 1, 2012

saye bukan lawyer

assalamualaikum.. theeee~ ade lah dalam sejam lagi nak test..
kepala macam kena paku je ni.. mood nak test takde --"
yelah hari sabtu kan? mood jimba-jimba mengatasi segalanya..
so japg mintak2 boleh jawab --"
al-maklumlah,, subjek ni. bace gile kena bace.. berkoyan-koyan kot. plussssssss, kepala hotak ni mmg sangat cekap dalam membaca. excellent gitu*aminnn*

so, sambil makan bubur ayam yang disponser.. just bace nota-nota berguni atas meja ni.. paham2 sikit insyaALLAH..
yang penting 1 mark dah score dalam hati..
korang tolonglah doakan aku ye.. doakan aku one day jadi law~yer
tapi lowyer buruk XD ekekekeke..
orait-orait tq.. sambung maka bubur sambil selak2 nota macam profesor.... hiksss
mr. A tq tahan kena marahhh. dan layan mood saye yang xpenah stabil.. tq-tq-tq-tq... sampai air liuq kering taw..


die cakap saye cantik! yesssss.. alhamdulillah, now boleh jawab exam dengan usaha yang tekad :) weeeeeeee <3
alhamdulillah :)

ehhhhh.. korang jangan lupe doakan aku passssss exam ni.. nnt aku pun doakan korangggg yang baikII macam sistem barter...
setiap manusia yang mendoakan aku yang baik dan sentiasa berprangsangka baik dengan aku.. mendapat doa, tak seberapa dari aku
"ya ALLAH, permudahkanlah urusan mereka yang selalu berprasangka dan mendoakan yang terbaik untukku, dalam setiap urusan duniawi dan ahirat". aminnnn :)
ok bye!

No comments: