klik secara gumpalan please

Saturday, December 8, 2012

tak nak XD boleh tak?

pejam celik-pejam celik, rasa macam baru semalam je further study -,.-" *tipu* 
mane tak nyeeeeeeeeee,
bz
esemen
kuiz
test
makan
tido
bangun
kelas
tutorial
study<-- xsempat pun. sebab siapkan keje berjela-jela sampai tdo ke mana, makan ke mana. penat je disini.
erk.. -,.-"
memangla study tu penat, tapi how? nak survive kalau macam ni 4tahun komfem aku cakap
"ok aku retired~"
hari-hari hadap buku-,.-" muntah
hari-hari hadap buku-,.-"muntah sekali lagi
hadap buku lagi-,.-" pengsan*amboi*
bukan ape, penat tak tipu, ya ya ni cabaran study dan student macam aku yang TERamatlah rajin. 
TER yang besar tu amatlah memperli je, hakikat aku tak bape rajin..T-T"
tak berapa nak hebat macam mereka.keje pun tak bape cekap sangat. ~(7,7~) weeeeeeee~

haippp. tapi ni bukan maknenye aku akan mengalah ;)
tapi, nilah cabaran aku kena accept, tak kisahlah susah senang macam mana pun.
i have to end it, when i,m start it -puan mahanson chomil(mak ~o,O~)

just cepat lambat, or hasilnya, adalah tawakal dan usaha yang aku usahakan. tapi, tak tipu aku ada masalah dengan jadual kehidupan yang tak teratur -,.-"
sape nak tolong buatkan jadual tolonglah buatkan supaya aku lebih berdisiplin.. bagi pendapat plissss
eh eh. tajuk kat atas tu tuju dekat aku yang duduk kat umah sekrang ni..
aku still mengadap esemen -.-"
so, lepas ditolak, ditambah eksponan dan bla-bla-bla
tak nak balik kolej boleh tak? plisss duduk kolej macam kena sychoooo -,-"
hate it.... grrrrrrrrrrrrrrr.
ok bye assalam :)
eh, tapi still syukur ada lagi yang teman aku,even rasa susah, tu semua kuasa ALLAH kan. alhamdulillah:)
tq ALLAH :)
ASSALAMUALAIKUM :D

No comments: