klik secara gumpalan please

Saturday, November 17, 2012

T,T

assalamualaikum,
huh~ keje ade melambak-lambak...
kepala hotak saye dah macam mesin ngap-ngap. ape datang sumbat2 telan -,.-"
oh my gucci,
tapi aku seronok gak bile keje banyak-banyak ni.. sebab,
ALLAH sayang aku. bagi aku ilmu.. <3
ALLAH cintakan aku, sebab bagi aku teman <3
ALLAH love me, bagi aku kesedaran,
tiap apa kita usaha kita nak mestilah kena usaha.
sedangkan nak kaya berkoyan-koyan pun kna ade usahanya,
ni tak, harap duit "HAROMMMM" jadi haram J lah rezeki kau.. nnt tak dapat
"KEBERKATAN" . -unknown-

seriussss, memang semester satu ni kan. aku macam dibawa arus deras. macam-macam ade. kadang-kadang ke tepi.. kadang-kadang ketengah.
kadang-kadang tenggelam kadang-kadang.
eh, bape banyak kadang2 lah. T-T"

haaaa. dah ujung-ujung nak final ni keje mmg banyak macam nak meroyan. heeeee..
tapi kan kan, kalau meroyan boleh ke nak siapkan sume keje? tak boleh kan?
so kesimpulannya, xpyh meroyan. ape kate menari-nari.. so lagi rasa nyaman <3 fuyyooohhh.
kau taw aku kemain semangat menari2 taw. yang taw ALLAH dan mr A*tudeaaaa A tuh. uyohhhhh. hakhak
orang kate study banyak2 ni leh buat tambah2 rasa pandai, tapi. sedangkan mesin kalau xde rest leh hang, apetah lagi manusia yang xde spare part ni..

mmglah if stress, xlari dari berdoa, mengaji dan kawasan2 sewaktunye.
tapi ALLAH juga siapkan cara2 kita nak release stress ikut cari kita kan?
so aku pilih kau. "menari-nari" ~(-,-~). oh innocentnye shaye*

keje bertimbun-timbun baq ang, la niii pun aku ngah berwc sambil wat keje, takmo rasa aneh2 sorang-sorang.. heeee, aku jugak takde mase nak rasa aku sensorang. semua nak share-,.-" sampai semua2 bnda aku nampak aku nak cerita..
nampak tu~ bla-bla-bla-bla~
nampak ni.. bla-bla-bla-bla~ amboi lah! ni tandanya aku dah amatlah selesa dengan anda.. sebab anda wat mylife xde reason i must be sad.lalallalal~ alhamdulillah.
dietak taw sambil wat keje ni aku ngah hupdate blog~ hakhak. muke aku serius ni. tapi ngah menaip-naip. jujurlah. keje aku banyak meroyan. subjek2 yang lain sume nak kna "cover" *Sebab dalam kelas aku layan lap"*mengantuk* BHAHA!
so now, dah ade mood nak belajar, takdelah rasa lost angeles sangat, tapi tulah, malas lawannya rajin..
eheeee~ kalau nak bandinglah

aku ni sangatlah pemalas-,.-" keje kalau tak last minit bukan aku lah tu kan :') theeeee~
tapi tu bermakna aku wat keje sambil lewa, just aku tido lambat budjet cam budak2 nerd, study malam2 pastu esok ngntuk ada alsan "stay up"
ya ALLAH, buruk nau perangai aku ni. tapi aku syukur, aku ade jam loceng bergerak.. heeeee~
aku ade radio bergerak. haaaa. senang cerita sume gerak-gerak. kadang2 boleh wat gelak sensorang.
euwwww~ jiwangs nye shaye, tapi tu apa yangg aku rasaaaa. alhamdulilah. betul... aku happy sekrang :)
takleh tipu takleh nk simpan2 nebes rasanya*pulak?* HAHA!
sumpah muke aku serius naip ni, aku dah takleh nak pokus membaca, kepala dah gelung~ mintak2 test ni dipermudahkan.. taw-taw-taw..

so, now aku dah rasa nak sambung study semula. pejam-celik-pejam-celik, nahhh xleh celik2 dah -,.-"
sape-sape yang TERperasan post ni, doakanlah shaye yang lemah ni dipermudahkan ye dalam wat ape2 kerja. aku ade triple target sekrang ni.. tu post nnt lah yeee...
ape-ape pun berlaku, susah senang tergolek. terlentang, aku still nak ucap syukur.. :)
aku harap aku tak kan berhenti dan menyerah kalah :')
and one more..


ada nampak mcam budak kuat belajau tak? ~(",."~)" peningggg

and last.. tada!


yeeeeyyy! nampak kurus suke-suke! hahaha.
mmg saje amik dari atas nampak cam wow! HAHA! kurus ke gemok ciptaan ALLAH xde salahnye kan*even selalu merungut perut buncet*
"tolong salahkan diri sendiri, dah makan tak hingat!" hehe..
doakan budak kat atas ni berjaya dan mendapat keberatan ilmu nye dan dapat berbakti dengan semua org ye :* ok love sume.. and MR.A i,m MRS A jugak HAHAHA!
keje tak siap lagi ni.. ok bye. sayang semua assalamualaikum :)
make ur day with bismillah and always appreciated somting with alhamdulilah :)
peace -,.-V


arghhhh! koje-koje bertimbun! plissss lah..
jangan benci aku, sebab syaitonnnn~ seronok dan beranak pinak dengan perasaan begitu :)
tata~

No comments: