klik secara gumpalan please

Monday, November 19, 2012

aku sebatang pena

assalamualikum.. salam sejahtera selamat malam..
tengok tajuk diatas hamboi, teringat mase kat sekolah-sekolah dulu ade buat karangan..
aku sebatang pen. kenape sebatang? sebab dulu duit tak ramai nk beli banyak batang kan?
*statement tipu*

orait..actually keje aku banyak menggila, assignment menanti dengan rasa bangga bau badan pula umpama lavender*sebab aku tak mandi lagi. ~(v,.V~) heeeeee

sebelum aku mulakan operasi study. aku nk mengucapkan selamat menyambut maal hijrah. kepada kaum ummat islam sedoniaaaa semoga hidup dilindungi dan dirahmati :')
ape impian kau orang?
ok-ok aku mulekan aku nk jadi insan berguna kelak.. nak ade semua-semua dan yang penting aku tak lupe dan sentiasa dikasihi dan dilindungi :')

impian lain, biar aku simpan. kalau nak ccerita, sampai subuh pagi besok pun kau orang meroyan nak bace ni haaa... hiiiiiihihi

ok-ok berbalik kepada tajuk diatas, tak abis2 aku ni terlajak dari cerita utama..~(",."~) *pening lalat*
aku esok ade test der, huuyooohhh. yang pentingnya aku lum abis study ~(",".~)......lum abis study lagiii (~",.")~ ayokkkkk!
nak study pun mood still lagi kat megamall ngah shopping, so dari aku buat bnda merapu-rapu, aku mintak doa-doa kamu semua agar malam ni aku abis kan tajuk study pastu aku boleh jawab dengan tenang esok taw taw taw taw *hugs* sayang korang~(even ade bape2 ketul je yang bace)-,.-"

cerita pasal sebatang pen ni, aku ade satu pen yang sangat bermakna dalam hidup aku :').
xdelah mahal, xdelah baru.. tapi still tetrsimpan rapi dalam pencil case aku :')
pen tu jadi semangat biler tengok balik.. mase aku nak masuk sambung degree ni. kemain aku cuak, takut. dan bla-bla-bla ~(",."~)..*pengsan*

time aku daftar masuk sini gak, need pen untuk isi borang segala borang, disebabkan perangai kartun aku yang entah ape-ape ni. menyebabkan aku punye pencil case tinggal dalam beg "gede"(bagasi).. so, mak sedare aku pinjamkan pen ni ... tada!!


Wow. pen ni vintage baq ang, ade kopek-kopek nampak nau pen ni dah berkhidmat bertahun lamanya kepada tuannya, tapi now pen tu diamanahkan kepada aku.. ~(~,'').. fuhhhhhhhhhhhhh~
pen tu bukan skadar sebatang pen.. pen tu ade amanah...~(",."~)*.....

"DATANG DENGAN HARAPAN, PULANG DENGAN KEJAYAAN"
tu kate-kate abang sedare aku dan tuan empunya pen, mak andak aku mase 1st time aku datang sini dan didaftarkan ke sini..
memanglah sangat menghargai dan dihargai...so hrapan aku, dapat lah aku habis dengan berjaya dekat sini kan? -,.-"
kdang-kadang rasa ok, kadang-kadang rasa down. tu hakikat, aku pun tak taw kenape..
tapi alu bersyukur ALLAH pinjamkan aku mr.A teman aku hari-hari mendatang dengan penuh rasa sabar, yang penting.. tak penah lupe aku ade ALLAH yang satu.. alhamdulillah :)
nanti-nanti korang-korang yang budiman ni, doakanlah segala urusan aku, dia, mereka dan semua-semua urusan dipermudahkan ok? erkkkk...

erk.. mata aku dah kena gayut sampai ke lantai sambil menyapu daun-daun kering*memang tetibe*
so lets tido.. jgn lupe doakan aku agar sentiasa mendapat rahmat dari ALLAH dan urusan aku dan impian aku menjadi satu reality..insyaALLAH* ok byeeeee assalamualaikum..

**acctully semalam punye post tapi line tenet sangat mencurigai, so hari ni pun dapat post, cerita lame-lame barulah vintage kan? hakhak
lebiuuuu...:* ^,.^V peace..
**cepatlah abis 4tahun nak kawen :'( BHAHAHAHA! ok bye

tengok gambar nilah tetibe terpikir
"alololololo, tomeynye heeeee~ 
oklah need to go now.. tapi tepek benda berfaedah sikit lah.. ngeeeeee~


marilah kita beramal :) daaaa~

No comments: