klik secara gumpalan please

Monday, November 12, 2012

hati

minggu ni ramai nauuuu berkahwin:) tahniah
assalamualaikum..
bila pandang jauh kedepan, terhanyut aku dengan diri sendiri. 
terngiang-ngiang bila seseorang ada cakap "selain aku, takde sape boleh tahan dengan perangai kau!"
MASIH sampai harini perkataan tu tak penah "TERDELETE" dari memory aku..

bila aku duduk tengok gambar budak kat skrin fon aku,
aku mesti "tersenyum" mungkin ada harapan bagi aku kan? *tapi 150% said TIDAK..*
kenapa?
aku ade reasonnya, bukan aku tak percaya dengan kata-kata sanggup terima aku seadanya.
tapi sedangkan sikap aku yang sekarang pun dah terkial-kial org lain nak faham, apetah lagi other side of me. konfem, akan "TERLAHIR" dari mulut org lain, menyesal kenal dengan aku :D heeee~ takpe dah biasa..

tadi aku belek-belek gmbar dalam laptop aku taw..terjumpa benda ni..

hehe, nice kan? tersenyum aku sorang-sorang. 1st time aku nampak gambar ni laju2 aku save..heeee, pastu ade frame2 lukis tu kan?
heeee. aku penah berangan kalau ade rumah sendiri, aku nak letak rak gini kan umah aku,pastu aku nak lukis gambar org aku suke dekat frame tu.. huhu.. aku nak kongsi dengan org yang paling hargai aku tu je.. huhu 




ni satu lagi aku jmpe je aku save. heeee ribu2 nye kasut aku kalau camni.heeee.
hobby aku yang satu lagi ni pun pelik, aku mmg suke kumpul kasut T-T"
seronok kan? kalau pompuan tengok mau juling bijik mata ngadap benda ni.
lebih-lebih aku:') heeeeekkk..


tada! comelnye lah dapur aku. eh bukan aku punye dapur, org lain punya..aku curik saje gambo dapur ni..
hehe, bile tengok dapur ni teringat "BEGEDIL" teringat "SARDIN".. huhuhu
sumpah aku rindu.
kalau boleh nak masak dekat dapur camni. hari-hari aku nak masak heeeee..



yeaaahhh!kaler fberetku, nice kan bilik gini? aku nak design pelik2 camni heee, even rumah aku kecik ke, aku nk gak design lain dari yang lain. heee* termenung*


tapi bila aku termenung semula, aku rasa sebak, sedih, T-T" aku just nk kongsi semua-semua dengan org yang KAU datangkan kepada aku. tapi, boleh ke die terima aku seadanya, sanggup ke dia jadi pendamping aku dan imam aku sampai syurga? sanggup ke die terima baik buruk aku?
sanggup ke die stay even i said go.. my word said go, my heart say stay.. that because i,m realize i,m sick to pretent i,m cool.. and its to hurt for me to face it..
tak larat dah rasa nak naip, just lepaskan sesak sedih kat dada..perut aku dah setat pedih menggila ni T-T






and akan selalu 




dan aku harap air mata ni berhenti sebelum aku bangun tido, aku tak suke mengaku bahawasanya aku sedang menagis. tapi aku mmg sedang lakukan itu.




::cukup sekadar someone who can wipe my tears. and say
"i will protect u, and say, ada org boleh tahan dengan awak, iaitu saye"
*hugs* enough to me.. :'( 
assalamualaikum..
*heartless*










No comments: