klik secara gumpalan please

Monday, November 26, 2012

my new muke :')

assalamualaikum...
nahhh. dah pukoi bape tak tidoq lagi ni? ~(",~)wuuuuuuuu~
pengsan lah aku kalau esok kelas programming aku TERlayan lap -,.-.. puas jugaklah jam loceng bergerak saye nak kejut sampai panas terlinga naik ke hati..kikiki *saye tu boooooooo *sopan sikit kan *hihi

oh,. post pendek je ni,
haritu kan kemain aku TERgodeh-godeh templete pastu, blog jadi pening. terus sume gambar2 aku upload jadi cam S*** <--ini bukan makian, mind set positif plissssss, pastu dah jadi macam erkkk -,.-" pelik kuasa 8000ratus!

pastu hari ni, aku pun terpaksa merajinkan diri membaiki *kemain baiki lagi kau eton * haha
lantak hang lah eton, mate rabak sok pagi jawab sendiri. hihihi..
seronok pulak dapat puaskan hati sendiri camni..
tadikan, kat pesta ape entah, ade buat kat kampus tadi.. adelah akak-akak ni jual-jial baju dress,-,.-" pastu terjatuh cinta dekat skirt labuh yang kaler-kaler cantik taw, tapi gamaknya, simpan jelah hajat. bajet larik, tak dapat nak kejar.. pastu ikat nafsu shopping sebelum bankrup z. hakhak
so, layanlah blog gini.. heeee~ alhamdulillah aku dapat gak puaskan hati aku.. takdelah gundah-gulana sangt *tetibe je*jangaan nak poyo sangat nah~

post apekah ni,?merepek-repek aje.. sebelum tido.-,.-
ok assalamulaikum..
*tido senyum2* hope ade yang rajin pollow cerita xsemegah ni *rendah nya diri ni*
semoga esok ade perkara yang lagi happening :)
aku curik banner ni. pastu aku edit tepek gambo aku 'weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
maafin donk. ni namenye takde keje -,.- hikhik ok byeeeeee~

haip, sikit peringatan buat aku dan semua..
semoga sesama kita diperlihatra terpelihara, dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya :') a,minnnnnnn~

No comments: