klik secara gumpalan please

Sunday, August 12, 2012

gangguan emosi

assalamualaikum..
today rasa cam nak maki menggunung tahap ke lapan belas juta lemen,
today ahad kan? so kena lah aku tabah mengahdapi kerenah ragam masyaALLAH , berlagaknye nauzubillah, mementang kau kaya dengan harta dunia sikit. kau nak tinggikan hidung kau setinggi langit, hamboi!nampak nau iudng kau beso memboya XD

harini, sumpah penat, kaki aku bape kali krem. xcukup dengan tu kepala cam nak pinar-pinar gelap mata. omk!
rasa cam nak menrungut xhenti-henti aku nak bebel je rasa sampai ati aku puas tapi sape rajin nak dengar? tak tahulah:')
today mmg emosi xhingat, tadi sebab terlampau macam rasa nak menangis pun hader, yelah aku letih sangat mmg hakikat dan xtipu ~..~ aku keje lebih 12jam kot..machine pun ade rest kan? apatah lagi aku ni manusia..
tapi takpe-takpe kalau aku nak bising pasal kerja ni., aku yang cari kerja ni kan? so aku tanggung sendiri kan? ngeh ngeh ngeh..
aku tadi xtahu kenape maccam rasa org semua tengok aku macam nak gaduh, aku tanye je nak cari saiz hape, pastu muka macam pungkoq kuali nak jeling2 aku marah lah konon aku tanye sebab aku xbagi die sepah2 kan baju kat situ. aku nak tolong je pun. tapi perangai bapak! kemain kerek. nnt baju2 mahal kau beli boleh lah balut badan kau buat macam kain kapan bile kau mati kan XD HAHA! jaat giler stement aku kan?

bila dah penat-penat ni, emosi aku macam terumbang ambing, so janganlah cari pasal dengan aku, mmg maki lah makan die, aku xkacau emosi kau jgn kacau emosi aku, kang dtaburi kate2 nista jgn nak kecoh XD*jaat kan?*
tapi bile dah macam ni, rasa sedih senang datang T-T sumtime need support and talk and dengan aku bebel sepanjang masa \(^-^\).. tapi sape nak dengar org membebel? sape nak dengar org mengeluh? buat semak hotak je kan? tapi tulah hakikat manusia ~..~ ape2 pun aku syukur, and selalu berharap ade manusia yang bebetul ngam dan nak dengr semua cerita aku, angan2 aku impian aku..sedih aku gembira aku. dan perangai aku yang aneh-aneh aku yang boleh kategori meroyan, dan selalu ade bila aku susah apatah lagi senang kalau boleh nak pinjam sampai aku tutup mate...

::bile dah penat macam2 aku nak kan? gud nite \(~..~)/
aku adalah promotter berkaliber *aku bebel sensorang je ni*

No comments: