klik secara gumpalan please

Saturday, June 23, 2012

yeah!!! alhamdulillah :)

assalamualaikum..wuuuuuuuuuuuuu~ redup bangat today:") haru betol harini,
arini mmg gemuruh jiwa, start semalam aku dah mule tdo-tdo ayam*bukan cite ayam ok*
just cite pasal diriku yang golek kanan, golek kiri tdo, tapi mate still terkebil2 last2 dah xleh pegi, bagun pegi makan ape yang patut terus stay sampai pagi heeeee :")\

semalam aku pegi latihan kereta, amboilah amek lesen dah dekat setaun kot, takpe ade hikmah kan kan.so kna sabar dan terus sabar der, tapi kalau dah kuang ajo sangat tapak kaki aku bagikan ops! maafkan saya:">
acctually, semalam aku amik PRATEST JPJ kereta,  seriau die kalah gambo yang ni...

**arghhh! sampai sekrang ni pun, aku terpaksa tutup gambo ni pakai tgan sambil menaip guna satu tangan untuk abiskan post harini..
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~
...............................
so, semalam aku dah amik PRATEST JPJ kn, xpayh cakap lah ketaq lutut ,lutut jatuh, pungkoq kembang kuncup, mmg sumpah aku dah lame xnebes camtu, ngeeee~
mmg dalam hati, tuhan je yang taw, tapi motivator ade dalam dri, aku teringt pakcik JPJ tu cakap, kalau nk drive, xde bnda awak nk takut, tu dalam diri awk tu ketakutan tu ada, lawan die..fuhhh~
aku dengr ayat tu, terus rasa berani sikit:)

mmg selawat, segala doa aku bace. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ ALLAH itu ada kan :")
tapi ketakutan tu, mmg leh bunuh kekuatan, so sebagai seorang manusia, jgn biarkan emosi mengwal diri, kang sesat tersadai kang.heeee~
aku dok melangok semalm punye cuak, aku text dengan due org, yg 1st my kawan , boleh plak suro aku tgok org yang mcam2 ragam dekat test JPJ, tgok yang naik bukit jatuh lah, bla bla? ekekkeke:P
hampess mmg bukan aku lah, kang tengok2 dok gelak-gelak, at last aku lak camtu org lain lak gelak, tak ke tempah malu.
tu namanya, what u give, u get back,*nah omputih u*
so, aku mmg xtengok, lagipun aku rabun:")*pestime aku syukur aku rabun* hik
aku mmg camtu, xpeduli kat org kan, di nk bawak kereta terbalik ke, ape ke, lantak pi lah, aku just apply aku belajar, dan mmg sifat aku, jgn kau tanye soalan BERDOZEN-DOZEN pasni macam mane? pastu camni, ouh aku bukan seorang yang boleh belajar ikut cara org lain, aku belajar dari cara aku, dan jgnlah tnye aku, macam2 bajet leh cool kan aku, dah taw aku rasa cuak nk terberak, dok tnye itu ini.mmg hangin satu badan ler, so better kau doakn aku lai jauh, dats fine for me..tq :")

second, my belacan, apekah belacan? belacan masin ar, cool der, nk terglak aku ingt balik.
aku mmg dah ketaq2 lutut gile2 ni, boleh plak suro aku sing lagu sudirman*ji kau fikirkan kau boleh*
lirik die camni
"jika kau fikirkan kau boleh, kau yakin boleh melakukan,jika kau fikir kan ragu2, fikiran jadi xmenentu"
nah! aku hafal dah lirik die, =,=
nk lagi seronok,. dah camtu aku punya bendul aku leh nyanyi lagu tu, ekekekekeke:P
amboilah, selamat aku xsemangt nyanyi kuat2 sambil berdiri cam lagu negaraku kan kan,
bagi semua org dengr kan kan. ekekekeke:") tapi tu jugak salah satu cara motivasi ok kawan-kwan, pastu dapat setepek lagi, ade ker die kate aku nora danish, kalau takut camni~..~"
amboilah, hilang terus takut aku..*tapi hilang hanya untuk 30saat* bila sampai turn aku, mula ar aku lutut ni cam dah londeh-londeh pastu semua skru kat lutut nk tercabut, heeee stended lah kan kan kan, tak takut bukan aku lah kan kan, tapi cool je der, kalau rasa cuak ke hape, jgn nyusahkan org canang satu dunia yang
"alamak, aku xde die aku xleh lah, "ish, camne ni tu ini, bla bla bla," pliss lah, buka kepala hotak dan minda tu, jgn dok serabut pikirlah,.
bukan aku tak fikir, cuak tu mmg cuak gila gaban lah, tapi fikir, kalau mmg rezeki aku, lulus lah,  if bukan rezeki aku, aku fail,*bukan bermaksud aku putus asa, tapi aku percaya lah, org teraniaya cam aku ni, ALLAH mesti tolong,*amboi main aniaya2 pulaks* or mayb ade something yang ALLAH suruh aku belajar dari kegagalan tersebut,.. yelah, ALLAH tu adil lah makwe da pakwe sume:") yelah, tanpa kegagalan kita xtaw, sampai mne potensi kiter, xpun kesukaran kesusahan adalah cara kite berfikir lebih positif,
yeah! dats my word *amboilah, tangan didada mata tertonjol keatas hiks*

amboilah dah tersasau dari landasan utama, huh =,,=" so different dari konteks diatas,
so,taip panjng-panjang ni,just nk gtaw aku dah lulur PRATEST, dan dengn jayanya aku xperlu takut dah, pasni nk ready untuk JPJ, nah naik drah sampai ke muka dah ni, heeeeee:")
so aku pun tepek muka manusia yang berjaya, dan hampir xde darah pegi ujian PRATEST itu hari, heeee~



yeah!posing paling seksi aku boleh buat, kau ade?? xde kan kan kan? kau ade saiz idung cam aku? ade mulut nigger cam aku? xde kan? tapi aku just nk say alhamdulillah :"> 
mulut tak herot, mate idung xsumbat sebelah kan kan....heeeeeeee

dah terlanjur ni blog aku kan :') so, sukati aku nk tepek muke xcukp sifat aku, time ni acctually aku ngah rasa cam awesome!, xtaw kenape, sebab bangga dengn dri sndri bentar kot. ekekkee :P
lulus ujian :")**padahal aku lulus, 17/20, takat lulus 16/20*ekekekke :P
kalau full marak rasa nk tumbang lembu sekor, wat knduri kesyukuran kan kan.hiks

but ok ok ok, janji lulus kan kan kan, ^^
pastu, pas dah abis exam je kan, amboilah org tua xsedar diri tu, bahse kan die, abang k*k stand for kamal*
watdefish, memula aku ingt kuda taw, abang kuda, seeswai sangat ngan perangai tua xsedar diri, gatal bertingkat2.*tangan kat dada mate mintak kena sepak* pastu aku kan selamber kan:"), aku cakap dah tua2 xsedar diri nk berabang2 ,kan dah kna depan kwan, yg lain hanya mampu ketawa je, ekekkee :P mlas nk amik port aku mkn je, pedulik hape aku, :P

pastu, dah nk balik ni, pakcik tu, switch on the radio, cam biase kan kan kan, pastu mintak aku rm22 taw, pastu aku yang mulut laser ni, tertinggi suara wat kali ke berapa xingt, hah! duit ape lagi?? aritu kate rm100 je??
 terus laju2 die matikan radio, pastu suara nada paling bawah dari suara perut kot, die cakap gini
"awak tgok tarikh tu, patut taun lepas, bla bla bla, aku ade lah cakap sikit2 yang pedas2 tambah masam2 sikit kat pakcik tu, pastu at last, sampai rumah aku, die mintak rm20 je. wahahahaha , padan muke kau, pakcik tua :">
nk gatal ingtlah"rumah kate pergi!,kubur kata mari!~" hiks.
pastu now aku ready nk amik JPJ, hope cepatlah abis, lulus ke gagal, balkang cite, yng penting aku cuba dan xmengalah kan kan kan kan kan :")
aku ni mmg positif thinking, tapi nasib jarang menyebelahi aku lah pulak.acctually bukan nasib, tapi ALLAH sayang aku lah =P die nk bagi aku, susah, dan usaha dan xputus asa, walaupun aku gagal, kalau semua benda nk senang, bile kna time susah, dah jem otak semua. hiks
so so, majulah sukan untuk negara =p ekekeke :P 
abis tamat,,
^.^V assalamualaikum





No comments: