klik secara gumpalan please

Sunday, April 8, 2012

yang patah xmungkin tumbuh kembali

tak tahu ape akan bakal berlaku..
tak tahu apa akan terjadi..
tak tahu kemana arahku..
tak tahu dimana harus aku tuju..

jangan biarkan persoalan berakhir dengn persoalan..
jgn biarkan persahabatan ini akan rapuh dan terus putus..
jgn biarkan rasa rindu ini mematikan rasa ini.
jika ada yang berlaku, jgn biarkan dan tinglkan persoalan..yang tiada jawapan
kerana rasanya ALLAH yang maha mengetahui :)

jika ada cerita yang berbeda dari ceritanya.
jangan biar aku masih tertanya-tanya.
jika ada salah lakuku,
jgn biarkan terus terbang dibawa angin..
sekali angin mencemar, merembes ke seluruh pelusuk dunia, dan memakan tiap inci kehidupan ini.

jangan terus beri aku derita..
jgn terus beri aku air mata..
jgn biar aku terluka dalam air mata..
jgn biarkan aku terus lumpuh kerana kedukaan..

sesungguhnya aku manusia rapuh sahabat :)

pabila jatuhnya ujan kebumi,
begitulah rasa rintihnya rasa..
pabila terbangnya si bunga dibawa angin..begitulah rasanya pabila terbang dibawa pegi dan menjauh dari teman bunga yang masih utuh didahanya.. jgn kau beri aku terbang..dan meninggalkanmu dan akhirnya, rinduku mati saat layunya si bunga terbang..dek kerana putusnya tanda persahabatan ini

miss u..sakitnya putus cinta..lebih terobek dek putusnya persahabatn :")
dan aku selalu rindukan gelak tawa, cerita,dan segalaya..
menerima hakikat lebih beerti, daripada soalan tanpa jawapan. :)
morningg~..~

No comments: