klik secara gumpalan please

Tuesday, April 10, 2012

pengalaman :)

assalamualaikum (: heee dah cukup kot seminggu aku kje sebagai pembantu kedai yang berkaliber (:
ngeeee~ penat, letih semua ade :P tapi tu semua experience wok~..~
dah pukul 4 dah ni :D
mata aku segar. mandi pun blom lagi, sebab mlas aku merasakan aku dah bau kari..  esok lah mndi.. kalau busuk biar sampai pagi.hakhak :P

deria rasa aku pun terganggu, dah 2 hari berturut2 aku jadi pembancuh air yang xtaw nak kate lah rasanya, dan yang lagi seronok dua kali aku kena tin susu yang kejam :( sebok je nak kena kat jari aku.. *gile gedik2 lak rasa.heee~ tapi kan..tak kisahla. dekat tempat kje tu. aku dah tengok macam2 drama :P
dari babak pertama sampai dah babak seminggu. tapi geli hati gak. but aku just go on je :)

then, tadi kan.. ade customer ni.. family lah. how sweet aku tgok depa anak dah 3 kot. laki  die tu xensem pun *kejam x ayat aku?* isteri die, cantik wooo~ pastu xsombong...ank die yang kecik comel sangt. aku seronok serve die as customer yang terhormat:) then, aku rasa cam seronk borak2 dengn mereka..aku usik ank kecik die tu. waaaaaaaa.. seronok oii. then, diorang ni wat aku terhegeh2 lame kat situ sebab ank die ketawa xhenti-henti.. hikhik..mak die kate, "kemain lagi, mentang2 pompuan ,gatal noh" hahaha. ank die baru bape bulan kot. tapi senang ketawa. hakhak.aku mmg giler sikit dengn budak kecik.*bajet suwit,tapi ni hakikat lah*hohoho ^.^

pastu kan, laki bini ni suwit giler kot.hakhak. ape yang suwit biarlah aku dengn mereka je taw.:B
dan nak kate romantik tu xdelah. just fine and sweet. agagaga~
cam gatal je stement aku.haha
tapi hakikat :) aku seronok. dan tetibe ade customer tegur. "eh die senyum"..terus mati senyum aku. nak kutuk ggi jarang aku lettuw. ingt aku peduli ke? hakhak :P

sambung balik, then aku terus teringt lagu tadi, aku lepak2 kat utube.pastu kan, cam seronok dengar lagu ni :)
*termenung jauh 10 meter jap*



tepek pic jari koyak jap. heeee~, nampak sikit.tapi dalam gak tu.hakhak. 2hari aku jage tempat tu.. asyik kna kat situ je. cukup sebulan jari aku hilang.gulp!~..~

sekian, aku blur nak menaip ape :) jgn lupe dengr lagu tu, heee~ halwa telinga..kan
bagus kalau ade cinta manusia yang yang menerima kekurangan org lain:).. tapi org sekrang ni belum ape-ape dah ade org lain.wadefish..dan mereka selalu dok pikir pengorabanan die je :) pengorbananan org lain die tak fikir.heee~
kesimpulannya, jgn nak bagus2 sangt..dan rasa sempurna :)
heee~ ^.^V
::aku,kalau ada yang betol-betol hargai aku :") nak gak aku jadi camni. xkisahlah..macam mane pun die. jnji aku leh jage die,insyaALLAh..heee~*stement bulus-bulus~
tepek lirik die..

D`Meises ~ Dengarlah Bintang Hatiku

Dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamu
Dalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
Dan teringat janjiku padamu suatu hari pasti akan ku tepati

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku

Aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
Walau ku tahu ragamu tak utuh
Ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
Karena bagiku engkaulah nyawaku
Karena bagiku engkaulah nyawaku



No comments: