klik secara gumpalan please

Sunday, April 1, 2012

dapat tiga pocen :)

assalamualaikum.post pendek padat gempak.*bagi aku*ngeee~
hari ni aku dapt keje.. taw keje ape? kje kedai makan. ngee~
aku dah idam kje camni since lepas abis sekolah :) then, aku dapat kje ni pas aku dapat diploma. hehehe..::D

tak payah nk pikir banyak2 lah. aku grab je. gaji xpenting*eh penting gak, tapi no 2*yang penting experince :)
ngeeee~
aku xkisah pung~
kalau nk something jgn just tengok je :P tapi kna usaha lah kan kan kan :)

selamat menggemuks kan diri lah kan:)
pastu-pastu.. aku dapat

3POSEN:)ngeeeee~
hakhak. aku still excited :)* aku mmg selalu excited..  taw sebab ape? sebab nufnang bagi.hakhak
actually, ade org dah dapat beribu-ribu lemen kan? tapi aku dapat 3posen. sebab aku baru dapt buat. ekekke :P.. time kasih yang menolong buatkan :) sangat menghargai :)
then, time kasih pada sumer ye. ape kate korang klik-kliklah.
sebab nk beli rumah gune duit tu.hahaha :P
oklah need to go~..~ membina diri menjadi wanita bekerjaya. hakhak:)

p/s:: love u alls
^.^V away


4 comments:

Hafiz Hafizol said...

tigaposen. ok latu. nati 3inggit.pastu 3polohinggit.pastu 3ratus.. ngeh3..

�MiS AyA� said...

@hafiz hafizol: nnt kamu klik banyak2 bagi dapat 3ingget ek. tolong menolong amlan mulia kan? ekekeke :D

unGu said...

jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu~

eh... entry pasal ape ek? tgh sibuk layan lagu... ngeeee~

�MiS AyA� said...

:ungu pembaris :( grrrr