klik secara gumpalan please

Saturday, April 14, 2012

tayang idung gemok

assalamualaikum..
semalm aku cam org sepruh sedar separuh gile.astagfirullah :) tq pada yang wat aku camni..
xde kje aku nak mmembengkak kan mate aku. xde keje aku nak melemaukan semangat aku :)
tapi rapuh sangat semalam...

tq pada yang sudi teman aku..dengr aku nagis bagai. hakhak.
pastu ade yang teman aku ketawa..ada teman aku bicara.. ada teman bagi kedit sume2 lah :) sangat menghargai..
jasa baik korang ALLAH saje leh balas

pastu, dah puas2 menagis tu..penat plak. tapi still xtdo. hebat kan?
bile dah puas nagis dah pujuk2 hati ni. cek cermin..
mak oii apekah?

abaikan idung aku.. suro pokus dekat mata aku.kau byangkan. ketensionan aku menyabakan aku kerja 12jam.pastu sambung lagi 12jam tak tdo, 

walaupun, aku menagis..seteruknye, walaupun aku kecewa..ramai lagi..yang hargai aku.KOT?
hikhik :) nice kawan2 kan.."
oklah tdo..jgn tengok lame2 walaupun kau bnci kang idung aku kajr kau.hekhek :P
*kutuk idung sndri :( hehehhe

::xtaw lah bile aku akan nagis lagi :)hehehhe
oklah bye ^.^v bye tdo




















2 comments:

she_gone said...

gemuk la sangat idung tu dik :P

�MiS AyA� said...

gemok! ekekeke :P