klik secara gumpalan please

Friday, April 13, 2012

takde hala tuju

assalamualaikum..puas hati semua org kan..
badan aku letih, badan aku xbermaya..perut aku sakit.aku  redah je..tawakal je..
dari semalam aku xtdo..mata aku dah bengkak cam ape. org sume berpusu-pusu pegi keje,aku lak berpusu2 lepak dekat crystal bay.. cari pntai.air dalam gak.. hujan plak timpa aku,renyai2 je..
ikut hati aku mati aku, terjun je dalam laut tu... istigfar banyak-banyak..

aku dok menung dengn MP3 usang aku....

aku penat sangat, aku letih..
danterlelap mate aku dekat pasir tu..
biar air mata aku terus mengalir.dan berharap satu masa nnt air mata ni akan berhenti, dan lelah aku juga akan memberi aku kekuatan..

zikir-zikir masih menjadi peneman aku..dari sebak hingga kering air mata aku.. terima kasih ALLAH, masih beri aku kekuatan :)

sejujurnya, aku rapuh sangat...aku mmg lemah pun..

ya ALLAH,
begitu kuat dugaanmu..
aku lemah, kuatkanlah keazamanku..
kuatkanlah langkahku..
kuatkan imanku..
kuatkan aku..
walaupun air mata aku masih mengalir..
penyesalan xberguna, tapi kuatkan aku untuk menjadi insan yang berguna satu masa nnt
binakan kekuatan aku dari kesedihan dan kerapuhan aku..
dan berharap rasa sebak ini..menjadi tembok pemisah antara kebaikan dan keburukan..
biar puas hati manusia menjatuhkan aku..biar puas hati manusia mengaibkan aku..
aku pasrah. dan berharap aku akan redha dengn hati terbuka..
 salam jumaat...

aku selalu angankan, satu masa ade sesuatu yang menarik aku, dan berkata.its ok :") tiap yang berlaku berhikmah..dan bagi aku peluang menangis sepuas-puasnya.. biar anganku menjadi kekuatan aku dan menjadi sumbu pelita iman aku untuk mencari hala tuju yang hakiki :)
bye~
peneman aku kala ini :")

No comments: