klik secara gumpalan please

Friday, March 30, 2012

1april untuk diraikan :) why??

post pendek dan padat..*xabis padat aku kan*
assalamualaikum..

dear teman,
yang ganas, buas, menakutkan, mengerikan tahap hyperbola, bukan bola-bola api.but sumtimes u can call bola-bola cinta. hakhak. kejadahnya. hypertensen lak ayat aku. hakhak*taip pejam mata*
stement kat atas xde kna-mengena dengn yang idup mahupun dah meninggal dunia... ok sambung balik..gnas ke?

 kalau ganas pun sikit pun tak takut. ape?? nak terajang? xtakutlah.-=))=))






dear teman,
xtaw nak taip ape.. esok 1 APRIL kan? sorry lah, wa xsambut APRIL fool. sebab.. xde keje eh nk wat keje xberfaedah tu.. kalau nk kenakan org. tak payah tggu hari ARIL FOOL ni.. nampak sangt odo nnt. kalau nk kenakan org. jgn pikir banyak-banyak taw..terus je kenakan.baru puas hati kekeke... :B
eh melalut plak. apa ade dengn 1APRIL? tak de ape-ape pung~
kenape xde? sebab xde lah. hekhek..

dear teman yang sumbat,
esok ur birthday kan? hoho. kita line xsame darajt kita berbeza.. aku tokey cina kau tokey keling*ehem india* so darjat kita yg berbeza xmembenarkan kita melebamkan teling untuk berborak panjang.hakhak.
sweetnye ayat aku, sweet ala-ala gula-gula kapas. ni si tukang lahir, kalau bace komfem die muntah darah kaler pelangi. hekhek. so besday die kan? so nk wish SELAMAT HARI TUA:)
jangan marah dengn stement tua tu, sebab hakikat.. hekhek

dear teman senget,
tengok, dari nak post pendek-pendek, jadi berjela2 plak panjangnye :'( mmg dasar xleh sntuh kibod.hukhuk
so, nk bgitaw, semoga sentiasa menjadi yang terbaik :), dan hidup dalam keberktan..
dan umur panjang.. dan satu lagi happy selalu. mahaap lah. bukan penulis yang berkaliber.. tapi ni jelah pesanan penaja yang leh diutuskan :)heeee~

p/s:: thanks always made me feel cool, dan still tergelak. secare part time dalam aku berduka lara. hakhak*drama* terima kasih, membenarkan aku menjadi diri aku bile aku nk merapu. hehe
terima kasih jugak kepada si sumbat sbab kadang-kadang bakar aku.. mmg terbakar, ayat sopan tapi pedas kat dada, tapi mmg sempoi lah. so, xperlulah aku berkepit-kepit bila mahu berkata-kata..
walaupun kau selalu panggil aku humingbirds..ditambah pula dengn suara kartun. waaaaaaa.. seikut hatiku. ingin kucekik-cekik biar puas hati den.. tapi xpe, postpon lah dulu. sebab ur besday kan?
so xpelah, hummingbirds pun ok je.. kartun pun ok je.. dari suara die tu cam budak xakil baligh. dahlah ganas suare alahai~ cam xde halkum hakhak :B
stement membakar minda ye? hehehe. aku seronok..
so, thanks sangat kat si tukang sambut birthday ok.. :))

so letak kek buatan malaysia kat sini (:
~nnt klik kat kek buatan malaysia ni ye ~ sebelum tu mute lagu kat blog ni..heeee~

kalau dah tua tu. jgn lupe org muda kat sini. hakhak :P
seronoknye aku mengaprilkan die. hakhak..
jgn marah sebab nnt  tua bertambah tua hakhak ^.^V peace
happy besday:">
1APRIL adalah hari bersejarah bagi seorang kawan, teman, sahabat, dan sumer2 lah..
happy besday:) zuraimy..my bestfriend i ever had :)

No comments: