klik secara gumpalan please

Friday, February 3, 2012

ustad paling cool (: aku follow

assalamualikum.. aku tengah menghitung waktu, menunggu berok aku kna barred~ lalalalal~
so, mulenye aku nak tdo bile dipikir berganda-ganda aku ingt nak hupdate manelah taw ni my last post kan?
T-T cam aku nak pegi mne je kan? ekekekeke :P
so sisa-sisa harini aku memanfaatkan diri aku dengn fb (:
ngeh ngeh ngeh.^.^
 kau hingt fb ni melalaikan je ker?
fb ni penting gak rupenye.. ok 1st, aku nak bagitaw readers, AKU MALAS BACA BUKU SEKULAH!, apetah lagi buku nota,buku teks yang page die adalah sampai beratus-ratus halaman muke. yeah! aku tak cukup tabah membaca. taw sebab ape? aku xleh pokus, sebab aku bace 100juta lemen kali xkan dapat kuingat (RAM penuh )alasan*.. cara belajr aku amat berbeza dari anda-anda semua. haraplah mahap!.
so, aku akan belajar ikut sukahati aku, antaranya adalh melalui music!. hikhik sebab jiwa aku sangt berseni, (perasan=.=") so dari situ, aku mengambil peluang untuk menceriakn suasana pembelajaran aku :")
ececececch~ macam cool je aku nye stement kan? nyanyi sambil study =.=" tapi inilah kenyataan nye :") heeeeeee~ dulu mase aku belajar diploma pun aku nk hingt kaler resisitors(perintang) aku akan wat lagu~
ekeekkeke.. dan tahniah kepada aku, kerana ramai gak nak jadi cool cam aku dengn bernyanyi same aku. keh keh keh.. alhamdulillah. masing-masing telah berjaya.. ada yang dah sambung degree
aku je frust guling-guling* xsambung-sambung. ekekeke :B lom rezeki tu, sabar lah ni. hihihi (:
so-so-so-so, aku nk bagitaw aku dapat macam-macam ilmu dari facebook.. walaupun, agak kelewatan aku mengetahui perihal ini. tapi wa tak kira, wa nak share gak..
haa ni, tadi ngah melepak2 teman kawan aku ngah study *mama(tomen)* sebab ready for her interbiu so, aku pun menyemakkan diri tuk belajr sekali. selalu kalau start study xkirelah ape benda subjek seronok camne pun kepala yang akan terangguk-angguk, mate terkedip-kedip dulu adalah aku *sekian terima kasih* anggukan yang xfaham sepatah haram heee~.. yeeeeeeeeeeeeeee~ mmg aku lah tu.. sape lah lagi nk jadi macam ni kalau bukan aku :")
kawan aku siap paste kan. camne ustad tu jawab. aku mulanye. juz oh yeke?.. sebab risau kna bace artikel panjng berjela-jela heeee~ *terukkan aku =.="
lepas die bagi jawpan ustad yng coool giler tu laju aku mintak link. meh link tu nak tengok!!!! semangat giler,*muke teruja giler
sekali aku bace... ustaz ni mmg cool giler ar.. hikhikhik.
kau tahu, aku tergelak sampai mengalir air mata kau.. aaaaaaaaaaarggghhhhh! oh ustaz anda sangt cool,
ALLAH menciptakan kamu menepati kehendak piawaian sesuai untuk seperti manusia aku. yang *malas xsudah-sudah terima ksih juga kepada yang edit* semoga hidupmu diberkati*amin :")
alhamdulillah~ terima kasih yaALLAH, oleh yang demikian, aku start je bace. aku jadi excited giler =,="
sumpah weyh teruja sangat-sangat sampai sekrang still ngah study lagi :"), tiap soalan yang ditanye dijawab dengn cool dan menepati pemikiran dan bukti yg senang tuk aku fahami, dan aku tak perlu membaca sampai mate aku juling**, dengn artikal yang panjang berjela *saya bukan xnk bace, tapi otak saye sangt lemah untuk memahami ayat yang panjang berjela-jela.*saye kan malas .heeee~
lepas tu, aku jugak xpayh nak hafal bagai. sebab jawapan yang die bagi terlalu cool dan mudah diterima untuk akal aku berpikir(xtaw ar kau org)... at last aku bace beria kot sampai nk dekat pukul satu camtu kot. aku still tengah bace teruja weyh . heeeee~ aku tergelak sensorang dan sedikit demi sedikit hati aku dibersihkan dengn rasa syukur~ dunno why~ juz wanna to say *ISLAM ITU INDAH* witwit*
lupa plak name ustaz tu:
~Ustaz Azhar Idrus ~ 
alah aku taip berjela-jela pun wat penuh (RAM) kepala otak korang je.. so aku pun nk tumpang share ilmu, dengn mengesyorkan kepada mereka-mereka yang baru TERperasan (macam aku) page ni, ape kate kita same-same mengambil kesempatan ni, dengn memanfaatkan time ON9 dan facebooking korang dengan membaca-memahamii dan menjawab segala persoalan yang berlegar-legar dekat kepala otak kau org tu.. ni haaa link! tepek~
pastu kalau rasa nak tnye soalan-soalan yang kau xpaham, janganlah nak jadi sombong bodoh sangat ye, tak tahu tanyelah :") kalau tahu jagn lupe share :")

so, ni kaunter pertanyaan. ramai gak yang hebat-hebat tentang ilmu. insyAALLAh segala persoalan akn terjawab tak lupe ustaz cool tu jugak akan jawab, if die ade kelapangn lah.. banyak kot yang bertanye, aku pun xketinggalan bertanye:") hehehe~ biar aku nampak bodoh dan daif tapi xnak jadi sombong bodoh berlagak pandai. hehehe

so-so aku pun ade curik satu picture ni, nah tepek!

hahahahah!! cool kan? ustad don tu ensem gak.:") *cam gatal-gatal x stement aku? HAHAHA!
perihal die pun aku baru tadi. tapi aku xtaw macam mane care die, sebab aku tak pernah tengok , cermah dan lain-lain, tapi melihat dari fedback cam hebat.
1st aku tengok picture ni, aku ingt mereka adalah org yang same :") rupenye salah org yang berbeza tapi membawa satu konsep iaitu konsep berdakwah (:

aku harap akan datang, akan taw ape cite ustad don ni.. tetibe cam excited~ sebab die pun cool giller~ aku lupe rancangn ape ntah die kendalikan, yang aku ingat 30minit kot ? mahaap lah, aku terlupa=.="

haaaaa, sebelum aku nk menamatkan karanagn SPM aku ni.. aku teruja dengn satu soalan ni....

yeahhhh! ni lah jawapan yang aku cari selama ini. dan kemain payah lagi aku nak jmpe.. 
fitrah lah kan? perasaan sayang cinta dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengnya.. tapi kalau dah tersilap tu,, xsalah kan nak perbaiki diri (: so, so kalau lah datang JODOH dari ALLAH *bukan dari syaitan *bukan dari jin, aku nak wat gini....

lalalalalla~ xsalahkan? ngehngeh. yang penting time tu dah nikah :")
HAHAHAHAH! seronok gak berangan pagi-pagi subuh ni. hikhik...
oklah chow~ bye

p/s: jgn muntah darah takpun hingus kaler hijau sebab mual dengan angan-angan aku :") heeeee~
^.^V salam
selamt membaca:B

2 comments:

yantyco said...

cinta itu...
cahaya sanubari...
kurniaan tuhan..
fitrah insani..
dimanakah..
terciptanya cinta..
disitu rindu bermula....
lalalalalalala... o|\~

�MiS AyA� said...

hakhakhak~ ok-ok
cinta itu indah lalalal~