klik secara gumpalan please

Monday, February 20, 2012

malam besday hek-hek



entery lapuk...
`Assalamualaikum.. happy besday kepada diri aku sendiri.. xde kek, xde hadiah pun..  just nak wish thank u! pada mereka-mereka yang mengingati my besday. Especially my BFF *mama tomen
thanks a lot. Tggu sampai pukul 12 semata-mata nak wish besday,dan adiah yang miaa still tak angkut dekat post office~ ngeee! Sumpah sangt excited T-T yang lagi best sanggup kumpul kroni-kroni dekat skype..then, macam sambut besday konon miaa dok london so ,just bole voice conference je. Wah! Dunia semakin hebat degan teknologi :D*konon-konon miaa ade depan mate korang tengah potong kek kan15 tingkat!?. HAHAHA~thanks sangt-sangt.. terharu seriyus*

 pastu lagu besday yang korang sponser diimport dan didatangi khas dari AINI.*miaa dengar suara aini tetibe semangat sing lagu besday.*dengr sore aini je tadi! Suara yang lain tenggelam dek sore aini hebat kan?
hikhik. Sorry dear, mia xperasan suara aini tadi. Sebab aini selalu malu-malu kucing bile berVC so, mia xleh nak cam siapakah anda. :”) last-last aini mesti puk montot kami kan? ekekke :B thanks aini pada msg aini,cakap sayng miaa tu. Miaa sayang aini gak ~

pastu pada sarah yang tetibe nebes!  Ngn miaa….Awwww~ saje je nak nebes dengn miaa :”) die kate cepat kawen.. so cepat-cepat lah carikan miaa calon. Sekrang jugak miaa nikah. Ekekekkeke :B thanks sarah.. haa~ thanks msg omputih yang sara reka @copy?   ngeh-ngeh ngeh~ ape pun ,khas buat miaa kan? ekekek :P* thanks sayng.! Die mendokan kejayaan miaa dan moga Berjaya dan panjang lagi dan berjela-jela text die *terkial-kial gak nak bace 2pages tu :B thanks sarah. May ALLAH bless u too and leb u too sayang *excited!

Pastu kepada intan. Hik-hik, sore orang mate dah gebe~ ekekke tapi dan wish besday sumer-sumer. Ada kate miaa stim dengr. Ekeke. Yes! Sore anda sangt manje dan mia dengr sikit-sikit je tan wish. But yng wish-wish tu mia dengr thanks tan! :B *nafsu mia simpan dalam beg bagasi die elok je tersimpan kat situ.. :D
Pastu pada mot batam! @izah! Citcitcit. Ni org paling nakal mia pernah kenal. Sore kecik! Banyak cakap gak. Sore macam ank aym. Hahahah :P thanks wish besday pada miaa. Die malu nak wish dabel ceh! Pastu thanks doakan miaa mia cepat kawen and dapat anak. HAHAH! Oii ingat nak ayam ke. Nak ank-anak.ikut suka-suki je Ahahahah! But thanks!mot batam citcitcit hahahha :P

Pastu pada pekse, actually miaa xkenal sangat. *memang xkenal langsung*hakhak~ mia dengr tadi die wish epy besday pastu, xnak cakap banyak-banyak, kang jadi xikhlas. HAHAH! Yelah anda kan org tua reti cakap kan? reti membebel je. Kan? kan? kan? btw thanks ok! :D hakhak
Pastu buat JAKI! Dok usung CD Thailand sebab nak ngorat tomen :P hahahha! Time kasih ngek yang paling rajin panggil miaa keset. Mmg kau kan jaki. AHAHAH! Thanks! Walaupun anda xde mic. Tapi thanks gak lah rajin gak nak menaip wish besday kat miaa. * blushing~

Pastu,pada mereka-mereka yang ade text HP aku. Thanks sangt-sangt, 1st pada farid member sekolah menengah tiap-tiap tahun my besday die xpernah lupe. Terima kasih*hihihi
seterusnya pada kass, yang  miaa agak terkejut sebab dia  merajinkan jari untuk menaip happy besday kat miaa. *guna fon tuh! Thanks kass. Pastu buat atmam! Ni org mmg mintak kena sepuk dah wish minta aku kol free kat kau.HAHAH! kau mmg kan. btw thanks sebab ingt dan still taw perkembangan aku. Kang borak-borak kau punye kutuk lagi banyk dari puji kan?dahlah kate aku gelak buruk *terajang kau kang. .. and last call dari my cousin! PIna. Hoho! Weyh sory beb aku xdan nak angkat call kau sebab aku pegi mkn.kat dapur je HEHEHEH~ aku taw kau nk wish happy besday kan? thanks! Kau pun selalu ingt besday aku. *padahal kau cek kat fb kan? kalau x jgn harap ingt. HAHAHAH! *sigh
Harini malam ni, pagi ni aku dah cukup umur ke 22tahun.hehe* aku still muda taw

 Actually my mak lupe besday aku. Tapi dari hati kehati aku xterasa pun.*sikit je,  Sebab tahun lepas mase my besday ke 21, die sanggup stay kat perlis duk umah sewa aku semata-mata nak celebrate besday ngn aku. Sumpah aku terharu* air mata jatuh plak. Ekekkee :B 

secara jujurnya, aku xsuke hari besday. 1st umur dah makin besar, badan kompem rebut-rebut nak membesar. Pastu aku tak leh tahan org kalau nak wat wish-wish ni. HAHAH~ sebab nak terasa dihargai sangt * xsuke  *malu seronok lah kau kan? tergelak-gelak sebab aku pemalu. Grrr~
Yang benarnye, aku mengantuk sangat dari tdi. Pastu sanggup tahan mate dah kena warning tadi .ngeeee~ kalau tdo siap. So, tahanlah ni. last-last jadi segar-bugar.. tu yang menaip tetibe ni. tenet aku baru kena potong so,aku taip siap-siap ni. nnt ade tenet terus publish!HEHEHE malam ulangtahun kan? setiap org akn lupa bila umur makin meningkat-urusan makin banyak-kadang-kadang org mereka sayang pun die akn lupe. Tapi jgn salahkan seseorang tu. Tapi tulah dugaan yang akan kita terima. So watever pun, aku taip semua-semua ni, supaya one day if aku lupe, ilang ingtanke, ape-ape ke, so, post kali ni, bole membuka balik zaman kegemilangn aku. Ecececech,sweet 22 tu. *Suke lettuw :”)

 pastu bole lah aku dok cerita dekat ank cucu aku. Time ni, kami kai voice conference je nak celebrate besday nenek! moden kan nenek kau??kau org ade?? Ekekeke :B
*dah mule berangan setinggi langit lepas 7lapis aku punye angan-angan die punye tinggi :B hakhak~
actually setiap org mesti ade impian kan? dapat celebrete besday same-same dengn org yang kita sayang.xkisahlah mak, abah, kawan, dan sape-sapelah yang sayang kite.. tapi malam ni, xde ape-ape pun but alhamdulillah ada lagi insan-insan yang ingt dan terasa disayangi. Aku pun dah xtaw nak taip ape, kang mood merapu datng mule lah wat spoil* eehehe so aku xde kek kan? so aku just ade pic busuk muka budak umo 22tahun. *amik sendri je* sedih kan?
*Sedih sebab kau semua kena tgok  pic budak muke umo 22 tahun. Yang xde kedut ni. HAHAH ! :B



Nah tepek!! Men sarung je ape yang ade
Antik kan itung ite *saje wat gedik pelat-pelat

 
Terpaksa ditapis kerana muke macam belacan

 
Opsss! Mencium kembar sendiri :”)
 

Muke membesar, tanda umur dah meningkat =.=” tetibe gigi rapat kan? ekeke :P
 


Xde motip. Saje-saje main buih.. mai join kite.

Peace! Video conference ngn diri sendri. Hikhikhik :B


Muke separuh siap. Eppy besday to me!


Tiup xpadam-padam tensen tol L. HAHAH! :B

Selamt ulangtahun pada diri sendri. Time kasih rajin membace benda merepek-repek. Fuuhh~ lega.
seronok kan besday aku? Kalau kau org macam aku, buatlah macam aku. Seronok-beronok-ronok taw.
pesan aku pada semua, kalau kita merasakan hidup kita tak bermakna kerana tak dihargai, apa kate kita buat diri kita dihargai, lebih berbaloi-baloi kot. Tengok lah xde org bagi kek pun still bole tergelak posing depan wc sndirik! Heheh~
so, jgn salahkan org sekeliling jika tak dapat bersama kita, mase kite perlukan die tapi, doakan one day, kita dapat bersama mereka meraikan hari-hari bahagia kita. Sebab aku ber-pegang pada ini

Semoga, semua mendapat keberkatan hikhikhik :B
p/s: aku menaip benda ni mase malam besday aku pada 7feb2012,pukul 12 lebih, lepas membebel dengn tomen. Thanks! Makcik tomen. Ingt kat kite. Hikhik:B
may ALLAH always bless u dear.
Ni tepek kek jemput mkn ye :”) ikhlas ni. hahaha :B baru je wat kejap tadi fresh lagi ni. HOHO~
Ok chow~
seronok-ronok together-gether~
tdo~ ^.^V

2 comments:

yantyco said...

ohooo..wajah yang semakin dewasa ye..hahahha..

HB Bb Tuwe.. !

�MiS AyA� said...

hahahahha! jeles lettuw~