klik secara gumpalan please

Thursday, January 26, 2012

ketaq pale lutut ni

assalamualaikum selamatt pagi. dah kol 12lebih dah ni. aku baru terbangun tdo..uhuk-uhuk kepala aku sakit berdenyut-denyut mane taknyer, ntah mmpi ape ntah, at last aku terus xleh tdo. aku bangun basuh muke pastu yg penting aku jadi lapar sangt-sangat. oleh yang demikian, aku terpaksa selongkar dapur. hehe. cari benda nak makn. hoho seronok kan. sekrang aku ngh mengunyah sambil UPDATE blog ni haaaa.~ org xbace pun kena update gak...deng~(sadis kan ayat?)
pastu-pastu kan, tetibe rasa cam hampa dan sedih, taw sebab ape?
penat ar menunggu.. letih.. jantung jadi tak tentu arah,  bagai menunggu bulan jatuh keriba je ni :"(.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. biar kecewa sebab xmengharap tapi xske menunggu benda yang kita harap. tapi at last keciwa ooooo~
huhuhu... sedih T-T sob sob..ini adelah side efeks sebab bangun terkejut tu yang macam ape ni... yeah. yeah pale aku makin pening..

malas nye nak naip. tapi aku nk mintak korang doa-doakn lah hamba yang lemah ni Y-Y.. macam gibab je ni =.=" yeah perasaan ni datang balik.. sebenarnye perasaan ni,. xpatut ade. tapi welll~ aku manusia biase kot. oleh itu.... macam nilah gamaknye. ekekkekeke :P
waaaaaaaaaaarrrgghhhhhhhhhhhhhhhhhh~
ok dah setel. sape nk kecewa. meh bgitaw aku :)
xde kan? samelah macam aku. tapi aku syukur sangt-sangt walaupun aku kecewa. but aku masih lagi terus berusaha... taw ape benda yang aku sedih sangt???
ni haaaaa~


ni rayuan punye aku mintak time tu. xdapat gak... rezeki blom ade.. tipu lah kan, kalau aku yang hati bujet  kental ni xsedih. ekekekekek.. hari-hari aku tggu surat.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:(( macam tggu surat dari suami yang berada kat perantaun lak rasa .. hihihi, tapi xpelah :") sabar tu kan separuh dari iman. kadang-kadang kita manusia ni. boleh cakap tapi hati lom tentu dapat terima. so, sebagai manusia yang mulia di sisi ALLAH . tabahkan lah diri aku dan kau-kau sumer ye..
heeeee~ manusia kan? xleh lari dari sikap rapuh...
so, aku juz mengusahakan dan menabahkan hati aku yang sekrang tengah gusar :)
tengah pujuk hati yang rawan ni :) hipokrit gak ni nak jadi COOL waktu sekrang ni, but wajib SABAR
“Dan sesungguhnya Kami akan memberi balasan kepada orang yang sabar dengan pahala yang lebih baik dari apa yang telah mereka kerjakan.” (Surah al-Nahl, ayat 96) 



so-so kenalah sabar dan tabah, dan aku usaha dengn meneruskan doa, agar ade tempat tuk aku nnt. so kepada kau orng semua. mehlah tambah pahala sambil mendoakan aku supaya dapat aku masuk belajar cecepat....
ni haaaa,,, result UITM ni aku tggu... 2feb ni kuar.. sumpah aku nebes.. adakah aku akan kecewa sekali lagi?
atau aku akan berjaya.. mehlah doakan aku. baik kau doakan aku.. insyaALLAh balasan baik untukmu :)





oklah, perkara baik datng dari ALLAH perkara buruk datng dari diri aku sndri :)
^.^V choooowww~

2 comments:

eLy said...

leks dyh.. insyaAllah ada.. mana tau tiba2 dpt sambung oversea plak nnt mcm kak Azi.. hehe

�MiS AyA� said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. mimpi jelah kak ely ooii..
hahahhaahah :P

tapi nk amin jugak :") aminnnn