klik secara gumpalan please

Friday, January 20, 2012

kembalinya dia kepada penciptanya :)

assalamualaikum... peeps~
ok ni ade enteri pendek jugak. aku hope korang sume bace ok.
hari ni aku godeh-godeh SAHABAT BLOGGER, then dapat satu info sedih bahawasanya,
penyanyi yang POPULAR dengn lagu "KEMBALI SENYUM " iaitu ARWAH IZWAN PILUS @ nama sebenarnya KHAIRIL IZWAN PILUS yang telah meninggalkan dunia yang fana ini. pada 6.15 petang tadi kerana didapati dijangkiti virus pada ruang pernafasannya, di hopital AMPANG info ni pun aku terbace dekat enteri org, tapi why no aku share kan? benda baik kite kembangkan. benda buruk kita buangkan:)

so kali ni, aku mintaklah kat korang-korang yang dag TERbaca enteri ni. kite sama-sama mendoakn agar arwah ditempatkan dikalangan org yang beriman. dan agar rohnye dicucuri rahmat..
tapi pada sape yang dah bace enteri ni pastu wat do no. xdoakan! aku doakn kau org terbuka pintu hati untuk mendoakn kebaikan org lainn :"), so same-samelah kite sentiasa mendoakn kebaikan org lain,
aku kadang-kadang je kejam ok, benda baik kite buatlah sesame xsalah dan xmerugikan:)

so, ape yang baik kita jadikan ikhtibar, kerana kite xselamnya kekal didunia ini, so mari same-same kite mencari kehidupan yang akan membenarkan hati kita tenang dan damai hingga ke akhirat kelak:)
sekian,

best regards:
mis aya:)
p/s: aku xsempat nak tepek picture sebab tenet aku nazak. so korang search je sndri sape sapekah IZWAN PILUS, then encik gugel akan bgtaw lah sapekah die. sekian :)

2 comments:

eLy said...

testing post comment.. al-fatihah..

�MiS AyA� said...

aminnnn :)