klik secara gumpalan please

Wednesday, January 18, 2012

boleh bagi saye JANOSKI selonggok x? sempena my besday :)

assalamualaikum...weee~
semalam aku lepak-lepak kat room tu. pastu kebetulan lepak-lepak ngn member-member ni. dan  tetibe satu keajaiban telah berlaku. ngeh-ngeh.
tak payah ajaib sangat lah kan:P
jeng-jeng rupenyer ramai gak yang besday bulan 2. wow!

so, leh lah sambut secare berjemaah kan tet! sape sponser? mestilah mereka-mereka.....sape ni?? ok aku cakap je. aku belnje diri aku sendri je. HOHOHO!

haritu aku beli kasut STILLETO  yang xbape nk stileto lah. kerana hanya sekadar suka-suki. tingginye adalh 4inci. hoh! jenuhlah aku nak pikir dengn sape aku jaln pasni... dah tinggi beli kasut tinggikan? tapi pedulik hape den. aku xmintak duit sape-sape. ni bukan nada riak taw. tapi xpuas hati sikit je. ekekeke :P



saje tepek gedabak-gedabak senang sikit nak tgok. kot-kot ade cagu ke. ekekeke :P
nampak xplaster tu ? haaa tulah org baik kan?.. garu-garu kaki sebab kena ggit nyamuk terus jadi bruk. kan dah kena tampal plaster. ekeke :P
pastu, at last aku pilih kasut kaler biru tu... xtahu biler aku nak pakai. HAHAH!  seronok kan macam tu?

haaaa. back pada point utama. semalam kan? dok potpet kat room. pastu adelah cerite pasal satu binatang ni ...nme die

JANOSKI
uikk.. apekah tu? haaa korang pegilah gugel cepat!! rugi kalau xtgok.huhuhuT-T
lepastu kan. mereka-mereka yang dok cerite pasal bnda ni telah mempengaruhi hati nurani dan keibuanku untuk turut terjebak same .. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( kejam kan? 

so-so dilihat, setelah ditambah ditolak. sumenyer adelah sangat kejam  kerana harga mmg mintak bijik mate aku terkeluar :)yeah... ekekek. sepasang nk dekat RM 400 lah. actually rm300++. ok bagi kau org 300 tu sedikit. tahniahlah kan? anda mmg kaye. aku mmg pokai tahap unta menari salsa dipadang pasir hoh+.+"
poket aku mmg bocor lah kan sekrang al-maklumlah penanam anggur terhormat kan? weeee~
so-so jgn banyk cerite aku xde duit. ni minta belas ihsan dan simpati je. hohohho

so malas nak cerita banyak kan? aku tepek lah my peberet :) weeeeeeeeeeeeee~

nmpak kan? amik kau kaler merah lagi. woooo~ seswai lah ngn aku kan? ekekeke :P aku suke lah :))
saje tepek besar gedabak nak puaskan hati. manelah taw kot-kot ade keajaiban akan dapat kasut tu. witwit.
hehe. 

ni satu lagi kaler ni pun smart! wot wot~ nah tepek!

smart-smart. hohoho.. so pada sape-sape yang berminat dengn style kasut camni bolelah pegi cari dikedai nike yang bedekatan ok :) jn lupe ye. ekekeke :P

oklah petang sudah.. selamat membaca :)
tenks :)
^.^V
away~

No comments: