klik secara gumpalan please

Tuesday, November 22, 2011

tanpa motif?? T-T

assalamuamualikum. hola~ dah kol4.40 aku xtdo lagi. al-maklumlah mate spotlight  suara katak. mestilah tak tdo lagi. xremajalah kan? tdo awl. ekekekek. :P
tudia ayam kemain lagi kokok tunjuk munculkan diri nk pegi gosok gigi kot. :|
aku sebenarnye mengantuk tapi aku nk update gak. tenks kepada si senget  KUKTAM yg wat lukisan tuk aku. ekeke
comel kot..

actually mintak suke-suke je. tapi bile dapt lagi suke giler. ekekekeke. nah!  lukisan bermotipkan aku pun xtaw. tapi comel ar.tenks. egegegege . aku ske part mate. ade same x? ekekeke
kalau korang tanye aku binatang ape. aku mmg xtaw. aku tnye tuan pelukis. die pun xtaw. ekekekek. sengal kan. hoho. tapi aku ske gak ar. ade pelukis terkemuka. hoho


ni aku tepek satu due pic wat teman tdo. akakaka. ayat aku leh pegi jauh x? hahah xpyah nk jauh sangt aku rase. hoho. mase aku update blog ni. si pelukis dah tertido tgah layn YM die membongkang. ceis! kau tdo maha dahsyat.( mati aku kalau die bace) ah pedulik ar.biar satu dunia taw. die kuat tido. ekekeke (bajet cam ade org bace.. wakakakaka.
kalau die bace mmg terbaik.ekeke :P

tu lukisan adelah cobaan pertama kot. xbape menjadi. tapi aku ske giler picture 2nd ni. jap-jap. mne entah aku letak.
haaa.tudia. ekekeke. tadaa!!
 miaaya ipit. kurang sopan die gelakkan name gitar aku. ipit tu. tajang kang baru taw.ekekeke
ah pedulik same tu sume. tapi yg penting aku ske. lukisan ni. ekeke.
cam alien pun ade gak. T-T ah pedulik ar. yg penting aku ske. akakakakaka
titik! ok lah dah siap-siap nak pergi merempit sambil jalan kepit-kepit. dah lah nak kenaa tepek make up bagai. lepuk kang. tu nnt aku cerite lain. huhu
bye sume. aku stat tulis pukul 4.40 am at last aku tertdo dengn encik laptop sekali ekeke. so baru je abis tulis. ngeeeeeeeeeeeeee~ tenks! selamt bace ^.^V