klik secara gumpalan please

Monday, November 21, 2011

:P padan muke ^_^ selamat anu ko xilang betol-betol tak BERKAT punya hal .hohoho

assalamualaikum.. tetibe cam rajin nk update blog aku. hye encik blog rindu xsame aku. hye blogger semak x akunye blog.? akaka.. mesti rase cam nk sepak perut aku. dengn stement menguji minda ni. akakaka.
ok at 1st. aku xpenah umur ikot perkembangn dunia BOLA SEPAK ,BOLA KAKI , mahupun BOLA-BOLA API.dan kawasan-kawasan yng sewaktu dengnnye. sorry! sebab aku kurang minat. sebab no komen. akakak. stement minta kena libas  depan belakang kan?. hahah
dan satu lagi aku tak penah update blog aku dengn info baru. aku ske ulang cerite yg dah berkurun lapuk berhabuk dan sume2 ar. tapi arini aku punye excited kan? aku nk update ah! aku xkire. semak ke? ade kesah?eran pun x. biar berjuta-juta lemen org update pasl HARIMAU MUDA menang. garuda kalah. hohoho.
aku nk show off skit. alah kat sini je lah aku nk show off. nk kecoh-kecoh ar. sebab cam hape je siap nk kai kete yg kulit die tebal tuk bawak player kite men bola. adoii dah macam ajk men bola-bola api lah gamaknye.. kena bola terbakar. cam harem je kan? huhuhu
ade yg menangis indon kalah. xpe sabar ye taun depan malaysia amik lagi insyaALLAH:)
lain kali jgn nk men tipu sangt..berbulu taw. aku mlas nk mention nme sape-sape. kang kate ade diskriminasi lak. sebab aku xnk cam lirik cam lagu BUNFACE tu. korang cariklah tajuk hape aku pun xamik port. hoho
aku bengang gak lah tadi nk buat-buat jatuh sakit anu. cis! kang ALLAH amik anu tu baru ko taw. ilng terus!. akakaka. eh-eh xlucah kan aku taip? tapi betol lah aku cakap. kan xpasal-pasal penalti pastu. kalah xker malu? ops! xde diskriminasi ok :>
sumpah aku berbulu. oii ni hati berbulu bukn bulu kaki dan bulu roma. jgn kau bayang lebih-lebih aku taip ni. jgn salhkan aku lak korang bayng tahap hyperbola. T-T
ok-ok sambung lagi. mmg syok abis ar aku tgok bola MALAYSIA ni. serius 1st time korang jgn terkejut  sangt sebab aku kaki batu,bangku, segala kaki xminat BOLA sepak minat pemain die je. akakaka. bapak gatal stement. ah pedulik ar.hahaha sory-sory aku gatal sikit je T.TV jgn muntah lak korang bace. aku taip dari hati ok. ngeee~
adoii. melalut xsudah-sudah. ok fullstop.
then. aku nk cakp sumpah gempak. yg xleh blah kan. mak aku siap tepon dari tempat keje tnye bola menang ke x? adoi sejak bile mak aku minat bola ni. agaga. rock kan mak aku? ko ade?  mesti takde aku ade bangga taw. show off giler minah ni kan? akaka
then. aku tengok korang xpyh cakp ar. akunye jantung leh kecut. kecut tu xpe cam nk tercabut pun ade.. kadang-kadang cam xcukup pam je darah kat jntung aku ko taw. ish! sumpah gempak tahap tahan maha hebat! arghhh! tensen sengit giler. senget, sengal sume ade. tapi laynkan aje. aku ni mulut lebar kan? so nk jerit sikit pun memang xpernah kaver. al-maklumlah  xcited  kan? selamt kat umah tb beso sikit . so leh tgok puas sikit. akakaka.
eeee. perasan.
watever pun malaysia best hari ni. kecoh giler kat tempat kje aku pun diorang balik awl dok tgok bola. adoii. laynkan jelah.huhu
alamak!.*-*
tetibe mate aku mengecik ni.. ape pun harimau muda. korang mmg terbaik. wapon aku xdelah minat bola. tapi pasni aku akn try FOLLOW gem-gem bola dengn lebih berdedikasi dan berwawasan yeah :)
oklah. mate aku dah makin kabur spek aku pun dah londeh-londeh.akakaka. apekah bahase aku gune ni. sumpah meroyan kan?
ok nite see u in the dream kalau jmpe halo-halo ye.
titik! bye
^.^V