klik secara gumpalan please

Thursday, November 24, 2011

xpayah nak cantik sangat lah :P

assalamualaikum. ni badan tgah bau tengik. ah! pedulik update dlu blog ni. penting!
ok mule cerita.
aku baru balik. dari rempit jalan kepit-kepit. hampir tersasar kena sepit dengan  keta. sebab die xnmpk aku?
eiii mintak kena lepuk je kan?T-T wadehek. aku punyer besar ko xnmpak cis. huhuhu bagi aku sambung marah sikit lagi taw.....
 oii minah ko len kali pakai spek ar. aku punyer beso ko xnmpak. selamat ar. aku ni berjiwa kelajuan. selamt sempat elak kalau x. mmg SELAMAT JALAN dah. ko bajet. cam bawak keta SPORT kan? nak pandang kiri je aku yg kanan ni ko men redah nak langgar. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. giler! wek! geram.. T-T fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.. nak bawak keta xpayah nak bajet cantik sangat ok..T-T
15minit kemudian...
ok dah lega. ekekekkeeke :P mmg bengang mmg geram kot sebab kalau x dah arwah dah aku .hihihi

wah! intro aku dah macam krangn  mase aku wat kat SPM. awww~ :"> ekekeke
actually hari ni kan. aku nk wat-wat geram. sebab tadi aku kena tegur pasal x pakai make up. euwwww. menyampah maha tinggi level 12 dah ni.
yelah keje pomoter kan? mesti kena make up. tapi xkan nak pakai 10inci? adeker die cakap aku xmake up. oiii. bruk sangt ke muke xde make up.huhu
cantik sangt ke pakai make 10 inci? T-T"
so aku dengn selamber badak xseberap badak. amik lipstik mak aku sebagai bekalan. aku tenyeh LIPSTIK aku kat bibir depan muke die. haaa. puas ati x? (mmg selamber je aku cakap kan? berani giler *-*situasi begini akan berlaku bile aku dah lapar tahap dewa. sebab aku tengok sume org kecik-beso je kan? time tu keberanian aku akan memuncak xtawlah napeY-Y). so tindakan aku diluar kawalan.sorry tapi syok tu. baru puas hati die. aku jln lepas je guard aku lap balik bbir tu.  dah macam pompuan kabret lak rase.hihihihi bibir merah bebenor.huhuh
tapikan? aku pelik kenape. PENGKID  or TOMBOY xkena tahan pulak kena tenyeh MAKE UP? cer citer? fuh! xpuas ati mak. die pompuan gak kan? same jenis same pesen kot? yg yg aku heran sangt kalau die nak sangt jadik laki awat mase BODY SPOTCHECK awat diorang xsuro  guard laki-laki cek? malu ker? xjantanlah kan? kalau camtu? awek dah cun kan?
kalau pasal pompuan nk plak gadoh konon hebat? ekekeke. merepek betol lah dunia sekrang.T-T
tapi aku tetap xpuas hati ok. titk!:)
bagi aku kalau make cam HANTU pun wat lari customer je. betol x?? ^_^ natural beauty sudahlah.
ni nk kalau bole biar bbir tu merah cam ape. hish merepek ar.
aku aritu dah pakai lipsgloss dah. oklah kaler nampak pink-pink sikit. tapi still die cakap xpakai make up. eeeeeeeeeeeeee. tumbuk kang taw lah. selamatlah aku sayng permenant aku. kalau x mmg aku dah lame cabut tinggalkan sume kerja ni ekekeke :P

tapi watever pun. aku syok dan happy dengn kerja aku :P
wpon xseberape:P
tenks sume.
oklah nnt sambung celoteh lain. ekekeke ^.^V mandi time.
end=============:)
cam biase tepek picture seblom mndi.ekekekek :P
bah! hambek muke aku kemain dekat aku amik.. ekekekeke:P

haaa yang bawah ni lagi satu.kalau aku make uo. leh tampal ggi aku yg jarang ke? ekekeke :p make up tu tipu je.ekekekeke dah macam antu ggi dah aku tgok waaaaaaaaaaaaaaa.hahaha:P

 ni haaa. semagat aku pakai pass keje nk tunjuk aku pomoter.eekekeke
kalau make up leh tukar idung penyek jambu aku tukar jadi mancung cam omputih nak gak aku:P
muke jerawat nanah aku yg berlumba-lumba tumbuh ni licin macam batu cicin ok gak kan? ahaha
saje semak letak gambar sndri aku rela kena ktuk tapi yg penting. make up biarlah seadanya jgn sampai kecantikan sebenar kite ilang. ekeke
aku xcantik tapi sederhana.ekekeke :P puji nikmat ALLAH kan. ekekeke
lantak ar. mayb pasni aku kena make up camni
antu pun pikir 10x nak kacau ke x? huhuhu T-T wakakakaka:P
xpun hantu bersara nak jadi hantu. ^_^
so pikir-pikir lah ye.

p/s: kalau make up dah cantik sekali tanggal make up cam hantu. lagi serrrrrraaaammm. HAHAHAHAH!
eh. lebih-lebih lak. ok nak tamatkan cite. TITIK bye 
^.^V