klik secara gumpalan please

Sunday, November 20, 2011

don't judge the book by its cover. nah! aku cakp omputih ZZZzzzz..

assalamualikum. alahai segar plak aku pepagi buta ni. dahlah sok keje nk berkhidmat tuk kayakan parkson ngn company aku keje. masuk lak kol10. tapi apekan daya aku xtdo lagi. sok kol 10 lak tu aku keje. rabak mata aku sok. alah, kalau ngntuk sangt aku tido je belakang baju.jahat kan aku? tapi dah ngntuk nk wat camne kan? aku jaat ke? mmg jaat pun.hoho

sempena aku tak tido lagi ni. biarlah aku story aku wat ape hari ni? (bajet org nk taw je)
ahhh! pedulik. jnji dapt update. heeee~
arini aku bukn TOMBOY punya story wa libas.syoik tu~! ayat aku dah cam dak rempit dow~
eh.eh. jgn korang tduh aku cakap korang jaat lak ok. aku keje pun nek moto dan aku pun ske rempit-rempit dan CILOK-CILOK. kadang-kadang TIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNN!!! nah! hambek ko kreta belakng mengamuk. sebab aku leh lalu depan die. jeles lah tu! padan muke. bawak keta beso-beso tapi dok dalm jem. ade aku kesah? haha. aku kai moto pinjm je. tapi aku selesa :)
haa, cite pasal moto aku tgok cerite AKU BUKAN TOMBOY tu.,wat aku tekad dengn penuh azam kat dada aku tuk beli moto kegemaran aku :) aku ske bawak moto. sumpah ske giler takut bawak keta ok. cam besar sangt je keta aku nk kawal2 last2 ke laut lak kang. haha. sebab tu sampai sekarang aku xabis lesen keta lagi.hoho T-T
ish..... aku dah simpang dari tajuk utama. nk cerite pasal cite tu. AKU BUKAN TOMBOY tu lah. lesen lak aku cite. Y-Y
ok. cite tu sumpah best. sku ske dow. kerek seyh moto die heeee. kna plak si sam tu ensem kan. lagi excited motor die lagi smart! huuuuuuuuuuuu~
pastu cite tu elemen-elemen ok lah. aku fun gak. heeee,
ko mmg sempoi ar scha .aku minat gler ko.huhu xpyh nk kepit-kepit kan? yg penting be urself. heee~ banyak giler moral kat situ. kalau org kasar, cakap pun xde nk halus ataw jln xbape nk kepit-kepit korang xpyh nk tunding cakp org macam-macam padahal ko xkenal die dan sebagai manusia, aku ko dan sume-sume makhluk xlayak langsung nk judge manusia kebaikan mahupun keburukan die, sebab tu ciptaan ALLAH. so k bukn die mintak kan? kalau korang kecoh wa sebat lu depan belakng satu sen xgune. biar muke bruk jgn ati buruk mulut serupa longkang. kalau korang cantik sangt pegi jadi miss unniverse xpun pramugari ok. titik! (cam emo je ayat aku kan?) agaga. baru hyper skit kan? ^.^X
aku ni kasar gak. tapi lantak ko lah nk cakap ape. sebab aku xcarik pasal dengn sape2 kan? tapi sape kuang ajar sangt terima kasih ye. nnt aku tmbah ajar ye. sebab aku xkedekut ilmu.hihi
pastu layan-layan sampai tergelak-gelak. ending tergantung tapi oklah due hero ensem so laynkan ajelah.haha

dah abis tgok movie. aku jaln-jaln ar. korang taw aku shopping menda? tu haaa. plastik ape tu?


kejadahnye tetibe GULATI's tuhaa aku beli kain. adekah aku beli kain sempena krismas? xpun raye cina? opcoz lah tidak! adoii. aku beli sebab aku nak manjhit semula lah. nk tgok kaler ape kain aku ni kain aku.

due kaler je aku beli. mahal dow! haha al-maklumlah aku blom kaye xmo tamak sangt so, aku beli due je satu tu kain satin yg kaler coklat ape ntah. yg satu lagu biru tu aku xingt kain ape nme ntah. bangla tu cakap aku xbape pham. but he is very friendly person. so aku angguk geleng-geleng je ar kan. respek ar kan? wpon aku xbape lembut,awww~ haha
nnt kalau skrit kepit aku dah siap aku update lain ye. alamak mate aku dah makin bulat lak. tapi kena tdo gak baju keje pun mlas nk iron. agaga.tapi xpe. sok pas subuh hope aku rajin :)( selalunye aku mlas xpenah rajin.)hihii

so aku rase tetibe lak nk tdo. cam biase ar aku tepek pic muke xbersalh aku. bagi blog aku makin meriah dengn wajah aku yg xbape nk menaraik. ade aku heran ke? haha eh ade satu cite lagi cicir. tadi aku ngn kak ina kawan aku tu jadi artist. but aku rase nk cite sok sebab entry kali ni dah cam karangn kan. al-maklumlah sempena dengn SPM  kan? untunglah boleh wat karangn lebih seribu patah kata. hahah. xpayh patah sangt kan? so aku pun nk patah balik kearah kebenaran tuk tdo :"> awww~

oklah ni abis bebetol .
seamat bace karangn aku agk-agak A+++++ leh dapt x? agagag
nite! bace taw. mate dah cam butang ni. jadah butang. ah pedulik! yg penting tdo 
end____________________________________________________________________ 
lupe lak. peace..selamat membace ^.^V


aku beso-besokan bagi nmpak jerawat aku. akaka. xeran korang nk kutuk. aku bangga dengn ciptaan ALLAH :)


yg ni cam biase ar. mmg xcun. tapi saje nk bajet cun.agaggaga. mmpus aku kna acid lak ni kang. T-T
gedik-gedik lah kan.



haaa. ni lagi best tayng ggi aku yg jarang depan public.huhu. dlu aku malu. sekrang aku pedulik ape kan? agagga. ape aku nk gtaw aku bangga jadi diri aku. wapon kadang-kadang lack of confident~ 
eww~
jom tdo. jgn mmpi aku jadi antu ggi dah ar. mmg kejam giler lah nmenye tu kan? wakakaa :P
ok selamt mlm sume dari aku ahahaha. dah kot 4.30. siot ar. haha.  xbangun aku sok.ok daa
sok nk jwab xam.hihi merapu 
ok chaw~ assalamualikum daa!