klik secara gumpalan please

Sunday, November 6, 2011

hari raye haji.

assalamualikum. dan salam lebaran! hoh! raye aidilfitri dah lepas. so aku nk update raye haji je. post dlu mmg xberjaya nk update bz gamaknye. haha
so harinni aku dengn rela hati tanpa paksaan telah bertekad akn mengupdate blog ni. wakaka. cam gud-gud je ayat aku kan? biarlah ok. 
ok . aku sekrang kan dah ade kerjaya kononnye kan.haha sumpah geli stement sndri. tapi oklah hyperbola sikit ayat aku. so aku daptlah cuti. 2 hari sejak semlam. hari ni raye aku aku cam biase lah kan. aku kai jubah gedabak aku tu. sumpah lawak tapi pakai je. mne ade nk update baju tuk raye haji. sebab aku lom pegi haji so xpyh nk semak-semak raya sakan sangt. ok kat sini aku nk gak wish gak. selamat hari raya aidiladha kepada yg semua dan kepada keluarga2 seislam yg sedang menunaikan haji. moga mendapat haji yg mabrur insyaALLAH :)
sweet kan ucapan aku weeeeeee~ dari hati ok :)
ok2 mlas nk naip banyak2. aku nk tepek pic jelah. 



pic ni sumpah cam org xsiap. acctually mlas nk kai baju raye. tapi kang mak aku ni, paham-paham jelah die mesti xbagi aku lepak balik kampung. heeeee~ so dah terlanjur pakai tu. amiklah pic sekeping due. kai fon cuzen aku kat pic bawah ni.

 ok dah terlanjur die cuti  kan. heeee bakal nurse tu. insyaALLAh. wah! mentang-mentang lah post raye.  so ayat aku, sume cam polite dan sweet je kan. weeee~
korang suke x? jangn muntah darah taw. wuuuu :|

ni mak aku bersama cucu sedare tersayang nisa nme die. pandai melaram ni budak xkose mak. hahaha. kemain tembam ok! haha


pic ni cam siak. ah. biarlah janji ade pic. bhahaha. oklah cukuplah nk update. mlas dah nk taip. heeeee~ selamat hari raye ye. wakakaka. 


tinggalkan pesanann lah ye. oklah ckuplah sampai sini nnt sambung lagi :"> 
^.^V
selamat membaca. waaaaaaaa 
end!