klik secara gumpalan please

Monday, October 3, 2011

aku demam~ heee~

assalamualikum. dah nak subuh dah :)
aku demam arini. baru pas ilangkan sakit ati :P
aku mlas nk kecoh-kecoh aku demam, tapi aku nk gedik gak kat sini. aku demam dah 3 ari sebenrnye. demam sebab ape? kejadahnye demam kan.muehahaha
demam sebab sakit lah giler.  ha kan dah kna giler~hahaha. ape aku merapu ni, acctually, aku dah3 ari demam, sore aku hilang~but try control tuk org2 yg setia dengan sore bebel aku~ mueheheh
tdo pun 2,3 jam je. aku xleh tidur. hujan xbenti-benti. aku mesti tersedar kalau kilat. eeeeeeee! banyaknye setan kena fired~ dengan ALLAH s.w.t.


aku kalau kilat mmg xtdo lah jawabnye. sebab tu kalau hujan jarang aku tdo.hehe
pastu, wpon demam, aku xmengeluh pun, juz rapuh sikit . why ? ape hal aku nk rapuh lak kan? xdelah akunye badan mmg sakit xpyh cakplah. mse ari 1st aku demam, xlah teruk sangt, dah ari ke3 dah sengal2 badan lak. cam org tua weeeeeeeeeeee~. tua-tua pun hot taw :> hihih.


pastu sejak 2,3 hari ni kan ramai lak kuat tacing ngn aku semua2 lak tu serentak, diorang mmg pakat ke :( kesian aku :(
yang minta tlong kat aku pun, fire aku gak? aku jugak ye kna minta maaf sebab aku xdapt tolong :( mengapa ?  adoii lah :( nanes jap ssob sob
haha
cam lawak je ayat aku kan.. tapi aku xnyesal pun kawan ikhlas so tlong mesti ikhlas kan:) wat org lain happy adalh yg terbaik:P


tapi demam-demam pun idea tetap ade beb, kena plak bab merapu kan :P
aku kuat merapu kuat bagi idea mepek-mepek, kena plak geng yg satu kepala waaaaaa~ nikmatnye dunia :P


kalau kite selalu senyum ketawa mesti cepat baik kan :) tapi aku xbaik-baik lak .T-T 
eeppppp~ aku xmengeluh taw juz nk cerita je :)
mayb efek dari migrain aku kot :D


xpelah baru sikit tu. lainlah kalau kna barah kan:P kalau dah takdir terima lah jugak kan.

so, aku juz nak bagtaw, aku demam tu jelah. tetibe blur~
haaaa, tudia my apak dah jerit semyang subuh, dah macam pagil ape dah tu.muehahaha.
oklah selamt sbuh dan tdo :)


^.^V
selalu lah senyum wpon hati anda terluka pisss:) no war
==========================================end============================<>