klik secara gumpalan please

Saturday, November 19, 2011

ayam dengn itik kalau xgadoh bole je duduk satu kndang:)

experience hari ketiga :)
Assalamualikum,.. hye encik blog! Hye encik cik puan dan tuan2 sekalian yg dikasihi. Giler formal. Hihi
Nk story pasal my duty biler bekrja dekat parkson. Actually aku juz kje as promoter je. Kat sebuah kedai aksesori. kat  parkson mahkota parade, but xpyh mentionlah jenama ape kang kang korang jmpe lak:P malu aku. Wakakakkaa  buget gud-gud je aku type kan? haha
 Wahh! Terliur tengok aksesori-aksesori yg ade J sawan kejap tengok ngerlip-ngerlip hingat kot! Sabo noh J
Sumpah cantik. Aku siap dah booking dah. Ape yg nk dibeli nnt. Wakakka giler semangat kan. Haha
Well, tulah aku. Kalau xsemagt bukan aku lah kan. Haha. Ramai kawan2 aku kenal kat sane. Macam2 peragai macam2 ragam. Actually mmg fun giller~ btw, aku nk say sorry pada sape-sape yang xske care aku kje, yelah aku xsempurna. Sorry. If terbaca blog usang ni. Eceh! Buget ade yg nk bace kan? Hahah. Tapi nk type gak. Hahah :P
Ok now, hari ketiga aku keja. Ok satu menda nk gitaw. Sekrang aku sakit kaki mmg xhingt lah kan? Sakit giler. Biler time nk masuk tempat kje. Mmg aku ngn kwan aku amy. Rase azab giler sebab kena pakai kasut ladies. Aku pinjam kasut ni kat each. Wakakakak. Sweet x aku mention nme korang. Wakakaka. Si amy pinjm kat sape ntah? Tapi memasing ade prob dengn kasut memasing. Wakaka. Penat! Titik~
Ok sambung pasal keJe. Environment kje kat sini mmg lain lah. Penat mmg giler meroyan penat juz best lah diorang xsombong okeh. Ade je teman borak. Tapi disebabkan aku ni agak rabun so when diorang smile-smile kekadang aku xperasan. ;) xtawlah pasni kalau ade yg label aku sombong (menadah tangan sambil redha)kihkih
So, jgn salahkan ibu yg mengndung tapi salah kan empunya badan malas nk pakai spek! Sape lagi? Akulah .haha
1st, kat situ bebudak ni mmg muda dari aku, majority 18 dan 19. Aku je terlajak sikit 21. But aku still muda ok! Ah xkire. Wakakakaka. Ha nk cerita Tadikan aku merempit~ wahaha. Gigih naik moto dengn kelajuan yg menggerunkan penumpang belakang sampai kepit2 kaki sebab takot. Siap selawat si kawan aku tu. Alhamdulillah, wahahahhaa. Cilok-cilok gak lah.tapi bukn langgar lampu isyarat ok. Hehe sampai-sampai terlebey satu minit da. Haha tapi ok lah tu kan:P 
Arini, kaki dan pinggang mcam nk cabut pastu  minta pegi servis. Haha mmg sabau tak hingat! Haaa. Ni nk story ni. Aku kje dah 3ari kan? So, promoter ni mmg dah kjenye cuci mata selain dari layn customer yg macam2 keranah but aku enjoy even diorang nk tgok-tgok je. Rase excited kot,tulah citenyer.janji ko jgn nk sombong sangt ok! Wpon aku keje camtu. Sumpah meluat dengn orang baget minta kena terajang padahal tengok dan takde duit tapi saje nk buat kerek kate itu tak cantik ni xlawa. Aku terima but yg xleh blah tu siap cakpyg buat telinga aku tersumbat grrrr~ Last-last beli barang yg rm5 je. Aku rase ko nye poket yg tengh xlawa. Hik2 aku cakp betol kan? Haha yg aku nk juz nk mention belajar respek org lain tu je? Even ko kaya sangt pun aku xminta lah wahai manusia poyo~  RESPEK-RESPEK tu haje lah nangoi. Why orang luar boleh buat, ko yg dok Malaysia ni xbole. Budi bahasa budaya kite ! kalau xpecaye pergi tnye PERDANA MENTERI haa hambik blog politik x camni? wakaka. Ok titik abes cite pasal budaya jadah jauh menyimpang ni =.=” lain kali kena jaln lurus-lurus je xnk ade simpang K

Ok sambung lagi story  ni. Aku keje kadang-kadang rase cam aku  ayam customer tu itik. Jadah aym itik ni weyh! Wakakaka. Yelah mne xnye sorang cakap bahase ayam sorang cakp bahase itik. Weyh! Mmg sumpah aku nk tergelak. Ok , ni experience mse aku kje 2nd day kot? Not sure. But yg aku ingt group-group aunty ni dari Vietnam. Mmg rmah boleh than lah. Die nk bangle dok tunjuk-tunjuk bahase isyarat sebab die cakp Vietnam aku terngangah kot? Kerut-kerut dahi aku nk paham ape die cakp? But, still xpham biler aku cakp omputih die lak terngagah xfhamT-T” sian aku. But last-last diorang tergelakJ hadoii~ kena plak, sume yg pekerja lame sume break time. Last-last aunty-aunty tu senyum-senyum sebab kami sesame xfham then, aku follow je.diorang amik barang-barang  Hahaha tanpa muke bersalh mak!. At last, aunty tu beli banyak. Egegege aku tlong bayar sume-sume sume senyum-senyum nk aje aku cakp makcik ade ank laki x.? meh kenalkan sorang wakakakakakakakakakaka! Geli giler stement. Korang jgn sepak aku nye stement ye :”> Akakaka.seyes dow. Diorang sume xsombong ngn aku. Tapi sekali tengok cam mak-mak datin version itik. Sebab aku xfham? Hahaha kejamnye stement. But aku respek kot. Sebab diorang xsombong. Tenks ! haha aku tenks pada sape ntah? Mmg diorang xbacelah. Haha.
Juz thanks kepada sape-sape yg pandai respek org lain.aku mmg sangt hargai. Wpon pun bukan dekat aku. Tapi dekat sape2 lah kan? Kite ni same je sebenrnye. Juz now korang senang tapi beringt ye. Xsume org yg senang tu Akan kekal. But beringt & xsalh kan respek org lain J
Cam professor lak nk nasiht-nasihat bagai kan? Awww~
Weyh panjng giler post aku kali ni. Haha xperasan lak :”> penat plak rase. Nk pegi rendam kaki aku jap. Lenguh tuh. Haha oklah nnt aku story lagi tggu next post aku ye tggu taw J
Oklah nk semyng-semyng nk mandi manda, nk beradu. Wakaka ayat xleh blah,!~ ok titik nite abis! Kang tulis xbenti =.=”
Oklah tenks~ +.+V mate lebam. Hoho daaa~^.^X
Sayang sume ~ gegeggeegeg~shut up lah aku~ ok fine giler dah ni ok tdo
+.+ zZZZzzzZZZZ..

tu tinglkan ayam ngn itik:)