klik secara gumpalan please

Monday, October 3, 2011

retired

assalamualikum. dan sekarang tepat pukul 2. aku dah stat nanges tanpa sebab. demn lah :)
encik blog kalau ko pham aku kan bagus:)(sukahati je aku letak jntina kan)heee~
tapi kat ko gaklah aku curah ape yg aku rase. aku penat encik blog:) aku letih sangt2. senyum dalm air mata. wah-wah ayat aku leh pegi jauh x ?heeeeeeeee~


idung dah stat tersumbat dah ni :) but xpelah sabar ye. sabar banyak-banyak ye :)
keep smile selagi mampu. dalam idup ni sesape pun kite takleh percaye :)
aku percayekan dri aku, blog aku ngn ipit<--name meen bagi (my guitar).. 
perasaan sedey mmg aku xleh buang dari kamus idup aku :). aku benci jage hati org :) aku benci manusia yg ske salh fahm ngn aku. aku penat letih sangat-sangat. terasa ker? ops~ jgn nk terasa lah aku xtuju kat sesapa.


aku merasakan sangat2 nk menagis (padahal dah nages dah), aku tekad kalau ade rezeki aku:) no more ape-ape yg wat aku terluka :)
kalau bole aku nk idup sorang-sorang xkacau hati org lain, xbuat org lain kecewa. 
aku benci :( sumpah aku benci. kalau semua salah aku. pliss go away :( 
aku dah tak larat nk pura-pura sabar dan segalanye. aku xske nk cakp banyak2 aku xske~ aku menyampah org mengada-ngada~ baik pompuan mahupun lelaki. benda tu yg selalu mkn diri aku sndri =(( seyes~ aku rapuh giler. aku xske share ngn sesape . sume same je:)

lame aku xngis. wakakaka. selame ni tahan je :P then today, akan tamatlah segalanye :)
aku xske org tnye banyak kali. kalau bole aku nk keep smile je :) boleh gelak2 cam org sewel, aku xkisah. but today terlafaz gak aku sedey :( aku dah xlarat :D sumenye salah aku sumenyer terasa:) dem~ watever:)
dah time kot aku nk retired dari dunia maya ni:)
kenagan manis banyak, tapi kenagan pahit lagi bnyak:) aku banyak wat salah ke:( 
aku banyak menyusahkan org ke:(


aku sayang kawan-kawan aku tapi aku benci org anoyying. nak merajuk. mmg minta kena terajang kan. aku mmg kasar. tapi ingt hati korang je ke nk kna jage, hati aku camne?
aku sakit ati, sakit hotak, sakit jiwa taw x :(, ade org care ke nk dengr ? pas aku cerite nk bebel 24 jam. baik xpayhlah. baik duk senyap-senyap diamkan diri:) T-T


aku xreti nk cerita ape2 kat sesape, aku ni jahat sangt ke? kawan mesra ngn semua org ? wat diorang happy, xkan tu pun salah ? xkan tu pun nk kena cop gedik! aku xreti nk maki tapi arini nak bagi satu. wat the fish~ (selamt ikan)
aku rpat ngan sesape pun xpenah aku usik privacy org lain lah.
1st aku nk cakap, aku xske CINTA sesame manusia. makin ade makin sakit :( aku benci sorry to say. dan aku xnk rapat ngan sesape gak biar lah aku sorang 8-> ati aku dah ckup kosong dan ranap :) wakakaka. dah cam karangn aku naip :) 
oklah dah xde hati nk naip. specchless. aku dah sangt sakit jiwa. jgn tambah semak ye :). aku nk melempiaskan tak puas hati kat sini xkacau org kan :)
tenks~


^.^V xpayah komen pun xpe :)