klik secara gumpalan please

Monday, October 3, 2011

post jap xpe kot :P

assalamualaikum dan salm sejahtera, 
ngeh3  dah macam pembaca berita lak kan? ngeh3. haaaaaa~ ni azan isya dah masuk. aku kai kain telekung lagi ni. tapi tetibe rase nk mengupdate blog~ giler ar sawang tebal giler kat blog fuhhhhh~ jenuh nk kemas balik ( bebel tanpa sedar~)

aku xde kisah cinta nk share, xde plak cite2 sweet nk kongsi but aku nk share all about my friends :)
at 1st nk say sorry kat sume2 wat aku pemes dari hal yg baik mahupun hal yg jaat ( aku xeran da) but aku juz flow on the situation~ aku xreti nk tacing kalau kna bahan ke ape ~ juz blur gak kekadang~
1st tenks to all my polkadot team. i,m sorry sebab aku xdapat join korang , but korang always made me gelaknkpecahperut~ lebiu korang :)

pastu aku juz nk mention beberapa org yg aku ske lepak kat room.
tomen, saham copra, atokdj, kakice bedok, bubu and kuku belntara=))=)) kalau bace mampus aku. hahah~
korang best giler. tak reti aku nk baget2 comel kalau naip ngn korang al-maklumlah proses tu memerlukan kekutan fizikal dan mental dan keayuan yg tinggi=))=)) sorry aku xde sume tu 
T-T
 sob sob sob~

but korang mmg best :P
but once aku dh bersara jgn lupe den dah lah ye. weeeee~ sanggup xtdo aku join korang wakaka~ wpon korang gay, ke ape ker :) but korang wat aku cam dah xde ppi kebas dok gelak :))=)) haa sorang lagi wat aku tergelak besar. name die meen :) peragai die cool giler beb~ ku ske kalau die gelak nk tercabut segala usus aku gelak xbenti2 kadang2 sampai nanes2 gelakkan die~ hahaha but korang mmg sweet~

pada geng polkadot~
pean, tomek, sara, aini, nurul, dan lain2 aku xbape kenal diorang korang mmg best sayng~
selalu wat aku xde masalh ape-ape. selalu dengr lagu mencarut aku. T-T korang aku sing sume best padahl tuning cam haram~ aku xreti nk betulkan balik wakakakak:P but korang pendengr setia. haha rase sayng giler kat korang 8->

ape2 pun korang kawan yg best beb~ tetibe nk meluah perasaan lak. takot mne taw nnt aku ilang ingtan kan. so biler aku baca balik bolelah refresh balik segalanye~
aku banyk mkn semut taw tu yg camni :P
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~

cam tacing lak tetibe. bhahahahahah.
haaa. ~ kalau rase aku tacing ke ape kan. korang jgn amik port actually xde kena mengena ngn sesape pun~ aku xreti tacing ngn korang~ korang sume mmg best2. 

oklah azan dah jauh tinglkan aku semyang dlu ye 
^.^ V tenks sebab selalu ade kat sisi aku and wat aku happy :)

end~