klik secara gumpalan please

Friday, September 30, 2011

air mata aku jatuh beb :D

assalamualikum :)
hye guys~
cakap omputih kan ? ngeeee~
juz nak bagitaw malam ni actually happy. at last, air mata aku gak yang jatuh :)
at 1st aku nk gtaw aku mmg tahan kalu kau nak maki sume2 ko nak merepek pun aku ok :)
but satu je aku xleh tahan, kau memperbodohkan aku. berguraw ade batas beb! aku tak pernah nk berguraw sampai membodohkan org lain.heeeeeee~


dahlah pakai name camtu id name aku tu.weeee~ terbaik dari ladang.
hal kecik je kot but aku xkire aku nk nagis jugak . tapi at same time aku melukai hati org lain. sorry beb:|
jgnlah terasa ngn aku. kesian aku. T-T


pada yang nk bergurau tu biar berpada-pada ye kadang2 cam mempermainkan maruah org lain. xsyok ar kan. kalau ikot kepala aku. dah aku maki ko teruk2. tapi pikir balik its ok :)
buat salah xkan xnk maafkan org kan :)
tapi give me the time to release aku nye perasaan :)


ok lah, tu je. kaulah kawan baik aku blog, aku juz nak bgitaw kan.kalau sesape wat salh maafkan jelah walaupun die penah ancam nk bunuh kau ke ape. sebab manelah taw nnt kan kat akhirat ade sangkut lak. i mean. mane lah taw kau dapt masuk syurga ( insyaALLAH aminn) pastu sebab die nk jmpe korang sebab nk minta maaf je pasal salh die, nnt dah sangkut ko nk masuk syurga xke xbest kan :)


so ape2 pun maafkan jelah ye. tapi kalau budak banyk songeh lagi, ko dah maafkan banyak cakp.aku sarankan korang terajang je die. heeeeeeee camtu lah :)

jgn nak bagi muke sangt.hek hek


oklah need to semayang minta hati sume orang tenang. :) 
assalamualaikum tenks sebab bace entri merapu ^.^V