klik secara gumpalan please

Thursday, August 18, 2011

bulan kesabaran :)

assalamualikum dan selamt berpuasa kepada warga muslimin dan muslimat ( ayat baik2 bulan ramadhan )
manis x kurma ini?( opcozlah manis)
 tapi perangai kamu xberapa manis. ( sebab korang busuk! ) 
 mentang2 lah ling saye xde suka2 suki je ko nk HACk FB aku! (pengkhianat durjana ! ampess ok!) 

ni nk mara ni. huhu tapi xpe :) nampak sangt aku ni peymes (gamaknye) sampai sakn nk hack2 lempang gune kaki taw lah :((waaaaaaa! 
 i,m ok with dat .  but xhalalkan FB tu sampai mati (still lagi mencurik hak org lain dan still jugak berdosa) huhuhu mencik!
 nk story ni hari ape ntah time tu dah pose ntah MALAUN mne ntah dah curik FB aku then deactivete kan. sweet giler perangi SYAITONNN! ( ops! terlebih2 plak QalQalah QUbra kat situ) hihihi
tibe terasa cam HOT sangt lak aih sampai nk angkut aku nye FB. 
nk kate curik CHIP POKER tu. xde plak aku main gem tu. CELAH mane ko nak crik BRO!. huhuh

tibe2 rase ayu dan lemau dah ni. sengal dan biadap ye kamoo. thnkx ye :P
rase cam taw sape giler yang buat camtu tapi ingt lah nnt kalau aku buat kat ko balik jgn  merana badan.

jgn nnt mase kau kat kejayaan aku TERLOKOPKAN semua baru ang taw :"> aku ni sweet jgk taw :)

tpi xpelah pada kawan2 yang rase still nk kawan ngan aku juz add FB baru aku ni. xpyahlah nk dengki bagai. kau ingt aku ske ke? aku pun xingin nk masuk celah idop korang buat semak je. huhu
aku juz berkawan dan nk ramai teman2 kat life aku tu je salah ke?
(ayat tacing! grrrrrrr,.. kuar dah )

dalam banyk2 benda dalm dunia ni aku nk mention beberapa perkara aku boleh terima kehilangn!  
tapi bukan..

1)my parents and pemili lah:D (mesti sweet kalau depa bace)hak3...
2)kawan2 lah ( kalau xde korang camne aku nk refresh mylife kan)
3)teman aku kat padang masyr nnt (kalau ade lah :P )
4) sape2 yang sayang aku (hohhoh. bajet ade ker org sayng kan hihihi)

disebabkan oleh itu aku juz nk mention pasal FB aku tu.. aku xtaw nk cakp bukan lah poyo sangt2 aku nk kecoh2 sal FB yg tak seberap tu tapi berpikirlah sebelum nk wat kat org lain kan;)



ok lah subuh dah ni. rajin lak aish aku mengupdate time2 subuh kala ni hoho( mak rajin nak naip !hihih)
oklah ni, nk translate beberape ayat KAMPUNG yang indah lame xdengor!

1) MALAUN= manusia xberhati perut (lebey kurang lah sengal2 semak camtu)
2)TERLOKOP=menjahanamkan(lebeih kurang lah) wakaka cam cigu cikgi lak eplain2 bagai :P

oklah nk away dlu yok! assalamualaikum dan selamt beramal :) daaaa
post aku dah abis :P



No comments: