klik secara gumpalan please

Tuesday, June 21, 2011

happy besday~

assalamualikum w.b.t
arini keadaan xbape baik~ perut sakit saje2.
petanda nak mati kowt! oh=.="

actually arini juz nak wish happy besday kat sape2 punye besday~
xdapat nak celebrate properly!
hoh~ sentap gak ati ni but mmg xleh nak belagak cool~ sangt down..hoho..
mmg xde mood gile2..:)
but someone ask me aku kna banyak sabr and mayb ade some1 yang better~
hoh! mmg berangn lah aku kan. walhal aku pun jahat! hahaha~=))

xsangkenye even dah lame "kawan" but still can't celebrate same2..
sume salah aku. ops~ jgn menyesal even once dah jadi. jadikan pengajaran kan :)
but i juz one to let u know i still missing u and i will try to stop thinking about u! :)
i keep trying :)

so for sume2 yang celebrate besday today 21 jun happy besday and MAY ALLAH bless u..
:) and aku nk selitkan lagu kesukaan aku.
penat dow stdy lagu ni..and now aku kan stop belajar lagu ni sebab xde maknye dah :)
and juz want to say i,m give ok!
ok sume nak tido dah sakit perut berpanjangan lak hampeh tol~

daa:)



2 comments:

blank said...

dah,dah la kakt.chill ok,

�MiS AyA� said...

ok~ keep trying :)
hihi..rajin kau menghupdate blog aku maceh~ ko oleh sebab tu aku nak pomot blog ko :)