klik secara gumpalan please

Wednesday, March 23, 2011

saya xbenci kamu tapi saye xsuke kamu

salam ok lame aku xupdate kan??
ok lame jgklah aku xngomel kat sini..
aku wanita? ! yup! i,m sa woman no woman no cry kan? ok aku lak xmati xde laki kat sisi daripada ati aku sndri sakit sume nk dalam pemantaun oh! dats too much.. ok aku mmg xsuke nak wat report ape aku buat sbb bgi aku dats no point nak tunding jari aku xsetia mmg aku ske berkawan tapi aku xde nk buat maksiat lah kalau aku kawan pun!
oh kemarahan aku sudah sampai tahap aku mahu nanges sekarang.. nak tumpang bahu bole hehe

 mmg akui sangt panas baran! sangt suke mara2 tanpa sebab.. ingat kalau kite sedih kita minta ke? kalau bole demand~ comfem aku dah minta..
"air kopi gembira bekalan tuk setaun satu!" yelah sape yang nak sedey sape2? gtaw aku?????
meh aku bagi ko sedih seumo idup!
arghhhh!! dem aku xmara ok gimik je ni nak mara kon0n juz aku sangt anoying ngan orang yang susah sangt nk percaya aku. ok fine ko bole jlan lah "awk nak jalan keluar tu dia go straight dun belok2 ok.. kalu jaln short cut cari sendrik!" kan best kalau aku bole cakp camtu. fuh! gamaknye aku menaip kan.tapi aku sangt fed up kalau terus camni sbb aku sayng dengan kawan2 aku semua sape2 lah kan.

xmsj xbermakne lupe.
 xcall xmaksud aku xperlukan die
 xcontact xsmstinya aku pegi kuar ngan jantan lain. 
kenape susah sangt nak fham kenape?


ok dats great kan arini rasminya aku xnk ade kaitan dengan  sape2 pedih2..
teruskan tunding jari kat aku teruskan usaha anda..
saye ngepost bukan nak cari belas ihsan juz saye nk semua orang tahu.
kita bole hidup tanpa seseorang jnji kite usaha tawakal!
ALLAH berkuasa jgn give up macam aku ok!!


now :mencari ketenagan hakiki kerana hanya solat zikir dan Doa je yang memberi kite ketenagan xpecaye ke? try dlu then rase sendri 
makaseh kepada pembaca!
p/s : untuk menjadi seorang yang berjaya dan hebat tidak perlu berpura2 yang kita ni baik dan perfect kerana itu adalah pemadam ati yang baik makaseh!

No comments: