klik secara gumpalan please

Saturday, January 29, 2011

oh selamualaikum. dan selamat petang!
huh! arini nk merengek kat sini nak mengadu sikit kat laman ni.:(
confuse lah nk further study. serabut perot !
 tadi pegi umah cuzen.! fuh xpyah cakplah betapa hebatnye mereka.
aku kesian kat abah aku. kat mak aku jugak dah berumur pun terpaksa terpakse membanting tulang untuk kejayaan anak2 mereka>>>aku lebih sikit.
kalau nk story, family belah abah memang dahsyat2. otak ape ntah diorang ni. aku jgk yang lembab! hoh. tapi aku bersyukur, sikit pun xkecewa. sebab aku percaya aku pandai gak kan? juz aku PEMALAS!
oh! aku dah sgt jauh meninggalkan landasan vision aku tu iaitu belajaw3.
 tolong lah ingantkan aku jika kau tersedar!. dah cam lagu ana rafali plak kan? hek3.
 kadang2 aku leka. dan merasakan jiwa aku kosong.! aku berharap sangat2
aku lebih focus!
tolonglah ye..aku nak
FUCK!! habis-habisan
 ops!! tolong judge suke ati ye. maksudnye
focus. untuk.capai.kejayaan!
 ok korang nk fikir mulut jaat sukati korang sebab aku akan buat ape yang aku percaya dan ape yang aku rasekan betol.
yes! i,m coming bebeh!
oklah cukup sekadar nk melempiaskan rse kurang senag.
makseh lah blog kaulah BFF aku!
selamat membace. dan pada teman2 terbaik aku
AMY<ECAH<NARD<TASHA<AZMA
good luck!.dulu kini dan selamenya kan3? 
hek3.gelimat lak statement kan. tapi xpe aku suke!
gud luck oke! :D

saje letak pix siti konvo! xtawlah kat mne.hik3
aku nk amek sample jubah je.hihi


No comments: